Mochten er nog andere dingen op de foto duidelijker gemaakt moeten worden, dan hoor ik het wel

Na een aantal uren de pager in bezit te hebben, bevalt ie me goed! Toch heb ik nog enkele puntjes die me opvallen;
Als er een melding is gekomen wordt deze gewoon weergegeven. Maar komt enkele seconden later direct weer een melding, dan laat ie deze NIET zien en blijft ie nog op de melding staan die je aangeklikt had.
Het viel me vooral op bij deze twee meldingen:
19:50:20 07-11-08 12 G AMBU 12146 A1 PAARLAARSTEEG HAARLEM RITNR 43233
19:50:29 07-11-08 12 G BRAN PRIO 1 PAARLAARSTEEG 7 HAARLEM BINNENBRAND WONEN [ 595 752 743 744 ]
Negen seconden na de ambu melding, komt de brandweer. Op de Jupiter bleef ie maar op de ambu melding staan, totdat ik ergens op drukte.
Bij mijn ProOne+ ging ie wel direct van de ambu melding naar de nieuwe melding, waardoor het dus duidelijk werd dat het een binnenbrand betrof.
Heb al alle instellingen nagekeken, maar volgens mij is dit niet met een instelling te veranderen, of zie ik het over het hoofd?
En verder vraag ik mij nog af of het mogelijk is om net zoals bij de ProOne+ een achtergrond tekst te hebben als de pager in 'slaapstand' staat. Ik heb wel gevonden dat je een 'Power Up Logo' kon aanmaken, maar dit is precies zoals het staat aangegeven, het wordt alleen weergegeven als je je pager aanzet.