Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 150685 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

brw....kevin

• Gast
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #345 Gepost op: 26 mei 2009, 06:30:00 »
Citaat van: "Rowin"
Hebben jullie ook last van slijtage aan de rubberen knoppen?

Bij mij begint de meest rechterknop nu echte slijtage te vertonen, aan de rechterkant zit er al een scheurtje in, en ook bij de overige knoppen is het profiel van de knop al langere tijd eraf maar dat is nog niet eens zo heel erg.
Als het echt nodig is hoop ik dat het makkelijk te repareren is dmv een simpel nieuw rubberen knopje erin te zetten, maar was eens benieuwd of er meerdere zijn die er last van hebben?

rowin
ik nee nog niet mee bekent .
heb je een leer holster ?
want misschien over komt het mijn dadelijk ook

Groeten

kevin

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #346 Gepost op: 26 mei 2009, 09:54:07 »
Als het echt nodig is hoop ik dat het makkelijk te repareren is dmv een simpel nieuw rubberen knopje erin te zetten, maar was eens benieuwd of er meerdere zijn die er last van hebben?

De frontplaat en knoppen zijn tot één geheel samengesmolten om kieren enz uit te sluiten. Knoppen stuk, is dus een frontplaat compleet vervangen. Dat zal je de kop ook niet kosten. Een mailtje of een telefoontje naar de P2000shop en je weet alles. Omdat de pager nog maar een half jaar in de handel is, kan het zijn dat ze de vervanging liever zelf doen i.v.m. de garantievoorwaarden. Een erkende dealer mag de frontplaat ook vervangen, maar zal dat onderdeel bijna zeker moeten bestellen.

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #347 Gepost op: 26 mei 2009, 15:30:22 »
Bedankt voor de info Leen! Ik wacht het nog wel even af, zo erg is het ook nog niet, maar was even benieuwd of er toevallig al andere forumleden waren met dit verschijnsel ;)

Kevin, nee, ik heb geen leren holster, alleen de plastic houder er om heen zitten.

brw....kevin

• Gast
« Reactie #348 Gepost op: 26 mei 2009, 17:50:54 »
Bedankt voor de info Leen! Ik wacht het nog wel even af, zo erg is het ook nog niet, maar was even benieuwd of er toevallig al andere forumleden waren met dit verschijnsel ;)

Kevin, nee, ik heb geen leren holster, alleen de plastic houder er om heen zitten.

Oke dan zal het bij mijn wel mee vallen wel er vervelend voor jou !

Groeten

Offline RS

• Top Lid
« Reactie #349 Gepost op: 23 juni 2009, 18:16:05 »
Een ding ben ik geloof ik na 35 pagina's nog niet tegengekomen (of ik heb het over het hoofd gezien tussen het ge-azijnzeik). Wat als er in een melding twee woorden van de ingestelde woordfilters voorkomen. Op welk woord reageert ie dan?

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #350 Gepost op: 23 juni 2009, 22:52:37 »
Citaat van: "RS"
Een ding ben ik geloof ik na 35 pagina's nog niet tegengekomen (of ik heb het over het hoofd gezien tussen het ge-azijnzeik). Wat als er in een melding twee woorden van de ingestelde woordfilters voorkomen. Op welk woord reageert ie dan?

De eerste

Offline henryb

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #351 Gepost op: 10 juli 2009, 09:36:37 »
Ik had met mijn pager het bekende uitval-probleem. Mailtje naar P2000 shop, binnen een dag reactie dat ik de pager kon opsturen. Dinsdagmiddag pager opgestuurd, ze hadden hem woensdag binnen.....en donderdagmiddag had ik mijn pager alweer in huis ! Keurig met een briefje dat het geconstateerde probleem is verholpen. Tevens hebben ze meteen mooi even het stof achter het scherm weggehaad. Super-service van de P2000 shop !!  :)
Dit wilde ik toch even melden hier.
UBC 785 XLT ** UBC 9000 XLT ** UBC 3500 XLT ** Diamond D-777 ** Diamond SRH 771 ** Target HF3 ** Jupiter Pro V9.1

Offline FSVisions

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #352 Gepost op: 10 juli 2009, 15:42:16 »
Ik heb een Apollo Programmer Rev 1.0 http://www.pagershop.nl/index.php?cPath=56_158 van de pagershop.
Die zou zowel USB als parallel ondersteunen, maar USB doet hij dus niets. Alleen het groene ledje brandt. Doe ik iets fout of klopt de info op de betreffende website niet? (zou kunnen dat er een nieuwere versie van de programmer is misschien).
Er zit zowel een parallele poort op alsmede een USB poort, en een losse ingang voor een voeding volgens mij.
Ik heb zowel een V7.2 als een V9.1 van Jupiter, en het zou mooi zijn wanneer ik die met een programmeer unit zou kunnen programmeren.

Al vast dank voor de info.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #353 Gepost op: 10 juli 2009, 16:03:29 »
Citaat van: "FSVisions"
Ik heb een Apollo Programmer Rev 1.0 http://www.pagershop.nl/index.php?cPath=56_158 van de pagershop.
Die zou zowel USB als parallel ondersteunen, maar USB doet hij dus niets. Alleen het groene ledje brandt. Doe ik iets fout of klopt de info op de betreffende website niet? (zou kunnen dat er een nieuwere versie van de programmer is misschien).
Er zit zowel een parallele poort op alsmede een USB poort, en een losse ingang voor een voeding volgens mij.
Ik heb zowel een V7.2 als een V9.1 van Jupiter, en het zou mooi zijn wanneer ik die met een programmeer unit zou kunnen programmeren.

Al vast dank voor de info.

Dat ding heeft nooit op een USB poort gewerkt en kan er ook niet op werken. Die USB aansluiting zit er alleen maar op om eventueel  programmeerspanning uit een USB poort te kunnen halen. Je zal dus voor de V9.1 toch echt een originele programmeerset moeten bestellen.

Offline FSVisions

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #354 Gepost op: 10 juli 2009, 16:09:33 »
Hartelijk dank voor deze reactie. Ik kreeg al een donkerbruin vermoeden toen ik de sporen op het printje bekeek.

Zal nu toch aan een nieuwe USB programmer moeten gaan denken  :(

Is hun huidige wel USB geschikt, of zou dat ook gewoon dezelfde versie zijn die ik al enige jaren heb?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #355 Gepost op: 10 juli 2009, 16:31:48 »
Citaat
Is hun huidige wel USB geschikt, of zou dat ook gewoon dezelfde versie zijn die ik al enige jaren heb?

1) Is ongeschikt, zijn nog steeds dezelfde.
2) De software van de USB progger ondersteund pagers vanaf versie 8.6 en hoger.
Je 7.2 moet dus via de LPT poort geprogrammeerd worden.
3) Ga niet zelf rommelen, het kan je een pager kosten. Ik weet niet wat de gevolgen zijn wanneer je de 9.1 programmeert met jouw oude LPT progger.
4) De USB progger werkt perfect, pager erin klemmen en hij blijft precies op deze positie liggen. Hoef je niet vast te houden tijdens programmeren.

Offline FSVisions

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #356 Gepost op: 10 juli 2009, 16:47:17 »
Duidelijk verhaal, en je hebt helemaal gelijk wbt het vasthouden tijdens het programmeren. Dat was nog wel eens een heikel punt.

Ik zal eens serieus na gaan denken over de aanschaf van een programmer.

Wederom bedankt voor de reactie, en de snelheid waarop de reacties gegeven worden!

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #357 Gepost op: 26 juli 2009, 22:20:21 »
Goede avond, wat mij opvalt bij de Jupiter pro 9.1 is dat de rubberen knoppen best snel slijten, ik heb hellaas nu in de hoofd knop door slijtage al een scheurtje zitten...

Mvg Hans Peter

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #358 Gepost op: 30 juli 2009, 22:39:24 »
Citaat van: "Hans Peter"
Goede avond, wat mij opvalt bij de Jupiter pro 9.1 is dat de rubberen knoppen best snel slijten, ik heb hellaas nu in de hoofd knop door slijtage al een scheurtje zitten...

Mvg Hans Peter

Ha, ben ik toch niet de enigste! (klik)

Ik heb er overigens verder nog niks mee gedaan, het is niet (zichtbaar) verder gaan slijten dus ik zie nog wel even of ik hem opstuur ;)

Offline dannyij

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.brandweerwaalwijk.tk
« Reactie #359 Gepost op: 17 augustus 2009, 11:57:27 »
Is het met de woordfilter ook mogelijk als je bijvoorbeeld het woord 'GRIP' erin zet, dat je dan alle grip-meldingen uit het hele land krijgt en niet alleen die van de geprogrammeerde  capcodes?