nog een vraagje over de filterwoorden van de V9.1:
ik wil graag op de monitorcodes van brw en cpa filteren naar maildrop
bedoeling: de codes staan gewoon aan op trillen (op personal, geen prio) maar als de filterwoorden 'melder', 'A2' of 'B(spatie)' voorkomen moet hij die meldingen zonder geluid of trillen naar maildrop sturen. Volgens mij moet dat mogelijk zijn, maar gek genoeg gaat de pieper toch trillen als ie zo'n gefilterde melding naar maildrop stuurt. Ik heb de code op personal staan, geen prio, alarmsignaal op trillen, bij de filterwoorden heb ik aangevinkt "filter naar maildrop", filter behandelen als prio staat ook niet aan en op tabblad "Music&Tone" heb ik bij geluid voor een filtermatch voor zekerheid geprobeerd "flash only" en ook "000000000", maar desondanks gaat ie trilen bij het filteren naar maildrop. (NB valt me trouwens op dat ie in de maildrop niet het "V" tekentje geeft, maar een muzieknootje.)
Als je een code op maildrop hebt staan kan je wel via het openklapveldje kiezen of je geluid wil bij maildrop of stil, maar omdat de code op personal staat, verschijnt dat openklapveldje niet (op tabblad "Freq&Codes" bedoel ik) en kan je de maildrop voor die code dus niet op stil zetten?
Wil ik iets wat niet kan of doe ik iets verkeerd / zie ik iets over het hoofd?
vr.gr.
M