Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 134585 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline FSVisions

• Beginnend Lid
  • **
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #375 Gepost op: 14 oktober 2009, 19:32:32 »
Die pagina zit in de software die bij de programmeer unit hoort. Misschien kan het ook handmatig, maar aangezien ik de programmeer unit gebruik weet ik zo niet wat er handmatig allemaal mogelijk is.
Ik ben wel begonnen met het handmatig programmeren van de pager, maar dat is dusdanig ingewikkeld dat ik al heel snel heb besloten om de programmeer unit ook te kopen. Dat geeft gewoon veel meer mogelijkheden die eenvoudiger te programmeren zijn.

Het meest simpele is dus de programmeer unit  ;)

Offline SemafoonWinkel.nl

• Gevorderd Lid
    • http://www.semafoonwinkel.nl
« Reactie #376 Gepost op: 14 oktober 2009, 20:53:24 »
Citaat
alleen kan iemand mij vertellen of iemand een pagina heb waar je verschillende toontjes in de jupiter kan zetten en daar bedoel ik de multitone mee

Software van de 9.1 installeren. Opstarten (AC0601), foutmelding negeren, dan kun je in het tabblad Music & Tone de toontjes beluisteren.
Wannneer je iets leuks gecomponeerd hebt, kun je dit overtypen in je handmatig te programmeren Jupiter.
Uiteraard is een programmeertool ideaal, maar handmatig gaat het ook (geduld helpt).

DonaldDuck

• Gast
« Reactie #377 Gepost op: 13 november 2009, 06:58:43 »
Software van de 9.1 installeren. Opstarten (AC0601), foutmelding negeren, dan kun je in het tabblad Music & Tone de toontjes beluisteren.

Als ik dit doe dan hoor ik geen geluidjes uit mijn pc . Ik kan ze dus nog steeds niet beluisteren. Weet iemand of dit mogelijk is zonder programmer?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #378 Gepost op: 13 november 2009, 07:08:14 »
Citaat van: "DonaldDuck"

Als ik dit doe dan hoor ik geen geluidjes uit mijn pc . Ik kan ze dus nog steeds niet beluisteren. Weet iemand of dit mogelijk is zonder programmer?

Moet zonder programmer kunnen. Die heb je alleen nodig voor de gevensoverdracht van pc naar pager en terug.

DonaldDuck

• Gast
« Reactie #379 Gepost op: 13 november 2009, 07:24:05 »
Ik heb de software  voor de 9.1 geinstalleerd. Start programma op, voor password in, negeer de melding en programma start op. Als in naar het tabblad van music en tone  ga en ik klik op preview dan hoor ik niets. pc speakers staan aan, audio instellingen gecontroleerd maar nog steeds geen geluid. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #380 Gepost op: 13 november 2009, 07:27:15 »
Citaat van: "DonaldDuck"
Ik heb de software  voor de 9.1 geinstalleerd. Start programma op, voor password in, negeer de melding en programma start op. Als in naar het tabblad van music en tone  ga en ik klik op preview dan hoor ik niets. pc speakers staan aan, audio instellingen gecontroleerd maar nog steeds geen geluid. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.

Het geluid komt ook niet uit de pc speakers. Het komt uit de pc kast zelf. Veel nieuwe pc's hebben "dit ding waar het geluid uit hoort te komen" niet meer. Heb ik ook niet op mijn nieuwe pc.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #381 Gepost op: 8 januari 2010, 15:33:15 »
Volgens mij kan het niet, maar ik stel de vraag voor zekerheid toch maar even:
kan je op de V9.1 ook een capcode die je prio geeft alleen laten trillen? of is prio altijd met geluid?
(volgens mij dat laatste, maar misschien zie ik iets over het hoofd)

bedoeling is: overdag code op maildrop, maar 's avonds en weekend wil ik hem dan op prio zetten zodat ie wel gaat trillen zoals de rest van de codes. (ik heb pager altijd alleen op trillen, geluid hoef ik niet) Oplossing die ik al bedacht heb: gewoon de code er 2x in, 1x met trillen die je overdag uitzet en 1x met maildrop, maar als ik een codeplaatsje kan uitsparen is dat fijner natuurlijk.

vr.gr.
Mars

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #382 Gepost op: 8 januari 2010, 16:07:56 »
Citaat van: "Mars"
bedoeling is: overdag code op maildrop, maar 's avonds en weekend wil ik hem dan op prio zetten zodat ie wel gaat trillen zoals de rest van de codes. (ik heb pager altijd alleen op trillen, geluid hoef ik niet) Oplossing die ik al bedacht heb: gewoon de code er 2x in, 1x met trillen die je overdag uitzet en 1x met maildrop, maar als ik een codeplaatsje kan uitsparen is dat fijner natuurlijk.Mars

Ik zit midden in een klus om rapporten te tikken en las het stukje van je even vlug door. Als je nu eens het volgend probeert: In tijden dat je rust wil hebben zet je hem op nachtstand. Dan komen de meldingen wel binnen, maar in alle stilte. In normaal bedrijf zet je hem op alleen trillen. Dan heb je 1 capcode, maar het is stil of met trillen op de tijdstippen die jij wilt. Op prio schakelen van de capcode is dan niet nodig, want die stand is juist met alle toeters en bellen.
Probeer het eens.

• Gevorderd Lid
« Reactie #383 Gepost op: 8 januari 2010, 22:01:19 »
Ha Leen. Dank je, dat kan inderdaad natuurlijk ook nog. Maar dan zijn wel alle codes stil gelijk natuurlijk met die nachtstand en niet alleen die ene.
Nou ja, ik kijk inderdaad wel even wat beste bevalt. Prio is dus inderdaad alle toeters en bellen.
Thanks.
gr.Mars

• Gevorderd Lid
« Reactie #384 Gepost op: 9 januari 2010, 12:08:14 »
Citaat van: "Mars"
Volgens mij kan het niet, maar ik stel de vraag voor zekerheid toch maar even:
kan je op de V9.1 ook een capcode die je prio geeft alleen laten trillen? of is prio altijd met geluid?
(volgens mij dat laatste, maar misschien zie ik iets over het hoofd)

bedoeling is: overdag code op maildrop, maar 's avonds en weekend wil ik hem dan op prio zetten zodat ie wel gaat trillen zoals de rest van de codes. (ik heb pager altijd alleen op trillen, geluid hoef ik niet) Oplossing die ik al bedacht heb: gewoon de code er 2x in, 1x met trillen die je overdag uitzet en 1x met maildrop, maar als ik een codeplaatsje kan uitsparen is dat fijner natuurlijk.

vr.gr.
Mars

1) Je kunt geluid op 0000000 zetten per CAP. Dan is in ieder geval altijd je geluid weg.
2) Via de software kun je "vibrate & alert at priority" aanvinken.
Waarschijnlijk trilt hij dan lang wanneer je de CAP op P zet.

Instellingen jun je beste even proberen op code 5000.

• Gevorderd Lid
« Reactie #385 Gepost op: 9 januari 2010, 14:23:08 »
Citaat
Je kunt geluid op 0000000 zetten per CAP. Dan is in ieder geval altijd je geluid weg.
2) Via de software kun je "vibrate & alert at priority" aanvinken.
Waarschijnlijk trilt hij dan lang wanneer je de CAP op P zet.

Instellingen jun je beste even proberen op code 5000

.

okee. bedankt ook voor deze tip.

vr.gr.
Mars

Offline @Johan@

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #386 Gepost op: 13 januari 2010, 19:52:33 »
Hallo,

Weet iemand hoe ik van de Jupiter Pro het menu kan beperken?
Ik weet dat het moet kunnen maar niet hoe!

Groeten,

Johan

• Gevorderd Lid
« Reactie #387 Gepost op: 13 januari 2010, 20:37:06 »
Citaat van: "@Johan@"
Hallo,

Weet iemand hoe ik van de Jupiter Pro het menu kan beperken?
Ik weet dat het moet kunnen maar niet hoe!

Groeten,

Johan

Johan, kan eenvoudig middels de programmeer interface. Via de software kun je alle ongewenste menu's uitschakelen.
Dan krijg je een "rustiger" geheel, en is de semafoon sneller te bedienen.
Zaken als wekker, autosleep, zoom,scroll,lock etc. heb ik zelf ook uitgeschakeld.

• Gevorderd Lid
« Reactie #388 Gepost op: 27 oktober 2010, 20:53:59 »
nog een vraagje over de filterwoorden van de V9.1:

ik wil graag op de monitorcodes van brw en cpa filteren naar maildrop
bedoeling: de codes staan gewoon aan op trillen (op personal, geen prio) maar als de filterwoorden 'melder', 'A2' of 'B(spatie)' voorkomen moet hij die meldingen zonder geluid of trillen naar maildrop sturen. Volgens mij moet dat mogelijk zijn, maar gek genoeg gaat de pieper toch trillen als ie zo'n gefilterde melding naar maildrop stuurt. Ik heb de code op personal staan, geen prio, alarmsignaal op trillen, bij de filterwoorden heb ik aangevinkt "filter naar maildrop", filter behandelen als prio staat ook niet aan en op tabblad "Music&Tone" heb ik bij geluid voor een filtermatch voor zekerheid geprobeerd "flash only" en ook "000000000", maar desondanks gaat ie trilen bij het filteren naar maildrop. (NB valt me trouwens op dat ie in de maildrop niet het "V" tekentje geeft, maar een muzieknootje.)

Als je een code op maildrop hebt staan kan je wel via het openklapveldje kiezen of je geluid wil bij maildrop of stil, maar omdat de code op personal staat, verschijnt dat openklapveldje niet (op tabblad "Freq&Codes" bedoel ik) en kan je de maildrop voor die code dus niet op stil zetten?

Wil ik iets wat niet kan of doe ik iets verkeerd / zie ik iets over het hoofd?

vr.gr.
M

• Gevorderd Lid
« Reactie #389 Gepost op: 28 oktober 2010, 07:24:31 »
Dit zijn van die typische toepassingen waarvoor zo'n pager niet ontwikkelt is, kan me voorstellen dat het niet mogelijk is.

Maar vink eens "vibration like beep" aan in het 2e tabblad. Je beep = 0000000000. Dus zou dan niet moeten trillen.