Ik vind jullie wel erg naief,
Ik vindt jou een azijnpisser, maar dit even ter zijde.
Een pager kopen die bij diverse mensen problemen geeft en waar ze druk mee bezig zijn om dit uit te zoeken. Nee, we kopen hem toch want "leen" geeft zo'n goede service
En dan nog melden "als de pager goed werkt meld ik dit"...................zo goedkoop zijn die dingen niet
Wanneer ik iets wil aanschaffen, vindt ik het fijn om van te voren te weten welke service de leverancier mij geeft ingeval van een probleem. Zoals je zelfs al schrijft, ondervinden sommige toch wat problemen, en ja dat kan voorkomen.
Heel vervelend als het
jouw pager is, en dan zul je maar net de verkoper treffen waarbij je moet smeken en bedelen om de juiste service waar je recht op hebt.
Nee, dan vindt ik het persoonlijk fijner om van te voren op de hoogte te zijn gebracht van wat ik kan verwachten.
En het feit blijft nu eenmaal dat ik Leen persoonlijk ken, en weet hoe zijn service is, en die is gewoon goed.
zo goedkoop zijn die dingen niet
Juist in dit geval wil weten waar ik hem koop, en wat ik kan verwachten.
Is dit naief?, ik dacht het niet.