Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151565 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #180 Gepost op: 30 januari 2009, 16:41:03 »
Vandaag de pager weer terug gekregen, en het probleem lijkt opgelost te zijn!  :)
Met de standaard 3 capcodes vanuit Rotterdam zijn er een paar keer 2 meldingen tegelijkertijd binnen gekomen, en dat is goed gegaan.
Zojuist weer opnieuw geprogrammeerd met mijn eigen capcodes, maar dat zal ongetwijfeld ook wel goed gaan :P

Wel een ander probleem dat ik erbij heb gekregen sinds ik de pager weer heb, is dat er 2 zwarte pixels zichtbaar blijven als de background verlichting aangaat, en er onderin een vlek zit... Mogelijk dat dit komt door de kou die de pager heeft doorstaan en 'bevroren' zijn, dus dat wacht ik nog wel even af of dat vanzelf over gaat ;)

Offline brandweerjv

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.brandweerdevalk.nl
« Reactie #181 Gepost op: 30 januari 2009, 21:44:48 »
Citaat van: "Rowin"
Vandaag de pager weer terug gekregen, en het probleem lijkt opgelost te zijn!  :)
Met de standaard 3 capcodes vanuit Rotterdam zijn er een paar keer 2 meldingen tegelijkertijd binnen gekomen, en dat is goed gegaan.
Zojuist weer opnieuw geprogrammeerd met mijn eigen capcodes, maar dat zal ongetwijfeld ook wel goed gaan :P

Wel een ander probleem dat ik erbij heb gekregen sinds ik de pager weer heb, is dat er 2 zwarte pixels zichtbaar blijven als de background verlichting aangaat, en er onderin een vlek zit... Mogelijk dat dit komt door de kou die de pager heeft doorstaan en 'bevroren' zijn, dus dat wacht ik nog wel even af of dat vanzelf over gaat ;)

Oke das mooi :) .
De mijne heb ik helaas nog niet terug.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt.
De Vrijwilligebrandweer, moeten niks, doen alles.
Galaxy ...TOP!!!
PDW...TOP!!

brw....kevin

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: 2 februari 2009, 13:52:58 »
beste mensen,

Ik heb afgelopen week weer een keer gehad dat mijn pieper uit viel.
Ik dacht ik neem even contact met de semafoonwinkel.
Hij zij dat ik even opnieuw programeren.
Bij mijn is dat de oplossing ;)

groeten kevin

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #183 Gepost op: 2 februari 2009, 18:08:20 »
De mijne is vandaag weer retour gegaan, ivm het zwarte pixel probleem en de vlek onderin :(

Offline brandweerjv

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.brandweerdevalk.nl
« Reactie #184 Gepost op: 4 februari 2009, 18:33:12 »
Ik heb mijn pager vandaag terug gekregen.
Geen dode pixels.
En nu afwachten maar?
De Vrijwilligebrandweer, moeten niks, doen alles.
Galaxy ...TOP!!!
PDW...TOP!!

combofoontje

• Gast
« Reactie #185 Gepost op: 5 februari 2009, 18:35:23 »
Is nu de oorzaak al een beedtje bekend ?
Ik heb al een hele poos geld klaar liggen voor deze pager echter gezien de berichten
sta ik nog steeds in de wacht.
Ik heb n.l. altijd pech met dit soort dingen  :oops:

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #186 Gepost op: 5 februari 2009, 22:01:49 »
Ik heb me pager vandaag weer terug gekregen! (maandagmiddag op de post gedaan, donderdagmiddag terug)
De 2 zwarte pixels zijn weg, alleen de 'vlek' onderin zit er nog wel... Maar daar stoor ik me verder niet aan, dus vind t wel best zo :)

Van P2000shop nog een mooi pagerkoord erbij gekregen, omdat de pager voor de 2e keer retour moest. Prima serivce dus weer!!!  :):)

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #187 Gepost op: 5 februari 2009, 22:18:31 »
Citaat van: "Rowin"
Ik heb me pager vandaag weer terug gekregen! (maandagmiddag op de post gedaan, donderdagmiddag terug)
De 2 zwarte pixels zijn weg, alleen de 'vlek' onderin zit er nog wel... Maar daar stoor ik me verder niet aan, dus vind t wel best zo :)
Van P2000shop nog een mooi pagerkoord erbij gekregen, omdat de pager voor de 2e keer retour moest. Prima serivce dus weer!!!  :):)

Dat is inderdaad weer topservice, erg netjes van ze.

Ik heb sinds vandaag ook een 9.1 met programmeerset. Ben benieuwd of ik ook problemen zal gaan krijgen. We zien het vanzelf, in ieder geval weer leuke extra opties en mooi nieuw design.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #188 Gepost op: 6 februari 2009, 21:08:11 »
Ik heb de Jupiter 9.1 bij Leen besteld, ben erg benieuwd ivm de berichten hier, en als de pager goed werkt bericht ik dat zeker!

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #189 Gepost op: 6 februari 2009, 21:14:40 »
Citaat van: "Hans Peter"
Ik heb de Jupiter 9.1 bij Leen besteld, ben erg benieuwd ivm de berichten hier, en als de pager goed werkt bericht ik dat zeker!

Je hebt een goede keuze gemaakt, daar zul je geen spijt van hebben.
Dit geldt ook voor de service van Leen, die is gewoon Top.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

combofoontje

• Gast
« Reactie #190 Gepost op: 7 februari 2009, 14:15:31 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Citaat van: "Hans Peter"

Je hebt een goede keuze gemaakt, daar zul je geen spijt van hebben.
Dit geldt ook voor de service van Leen, die is gewoon Top.

Ik vind jullie wel erg naief,

Een pager kopen die bij diverse mensen problemen geeft en waar ze druk mee bezig zijn om dit uit te zoeken.
Nee, we kopen hem toch want "leen" geeft zo'n goede service.....

En dan nog melden "als de pager goed werkt meld ik dit"...................zo goedkoop zijn die dingen niet  :x

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #191 Gepost op: 7 februari 2009, 15:18:58 »
Citaat van: "combofoontje"
Ik vind jullie wel erg naief,

Ik vindt jou een azijnpisser, maar dit even ter zijde.

Een pager kopen die bij diverse mensen problemen geeft en waar ze druk mee bezig zijn om dit uit te zoeken. Nee, we kopen hem toch want "leen" geeft zo'n goede service
En dan nog melden "als de pager goed werkt meld ik dit"...................zo goedkoop zijn die dingen niet

Wanneer ik iets wil aanschaffen, vindt ik het fijn om van te voren te weten welke service de leverancier mij geeft ingeval van een probleem. Zoals je zelfs al schrijft, ondervinden sommige toch wat problemen, en ja dat kan voorkomen.
Heel vervelend als het jouw pager is, en dan zul je maar net de verkoper treffen waarbij je moet smeken en bedelen om de juiste service waar je recht op hebt.
Nee, dan vindt ik het persoonlijk fijner om van te voren op de hoogte te zijn gebracht van wat ik kan verwachten.
En het feit blijft nu eenmaal dat ik Leen persoonlijk ken, en weet hoe zijn service is, en die is gewoon goed.

zo goedkoop zijn die dingen niet

Juist in dit geval wil weten waar ik hem koop, en wat ik kan verwachten.
Is dit naief?, ik dacht het niet.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Online Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #192 Gepost op: 7 februari 2009, 15:22:03 »
Ik vind jullie wel erg naief, Een pager kopen die bij diverse mensen problemen geeft en waar ze druk mee bezig zijn om dit uit te zoeken.

Overdrijven is ook een vak hoor. Misschien gaan mensen toch over tot aanschaf omdat de overgrote meerderheid geen problemen heeft en anderzijds omdat eventuele problemen snel en adequaat worden verholpen.

Groeten, Peter.

combofoontje

• Gast
« Reactie #193 Gepost op: 7 februari 2009, 19:39:45 »
Duhhhhh.

Ik heb nog niet gehoord dat het probleem verholpen is en hoe.
Ook zeg ik niet dat die "leen" die hier een soort god lijkt geen goede service verleend.
Ik meld alleen dat ik het raar vind dat met een pager koopt die duidelijke problemen heeft en
dat ik het raar vind dat men dit doet omdat de leverancier goede service geeft.
Als ik op kieskeurig lees dat 9 van de 10 problemen heeft met een artikel wat ik wil kopen ik
toch verder ga kijken.
Steeds wordt hier gemeld dat er maar een paar mensen zijn met de problemen....JA HIER
maar niet iedereen zit op dit forum, sterker nog veel mensen vluchten door de enorme aanval die
je te voorduren krijgt als je hier tegen de gevestigde orde in gaat.

Maar goed die 9.1 is een brake versie en ik koop hem pas als de problemen opgelost zijn
en bekend wat er nu aan de hand was.
Of dit nu bij iemand met eengoed service is doet niet ter zake.

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #194 Gepost op: 7 februari 2009, 21:20:47 »
Om te zeggen dat het een BRAKE versie is vind ik wel een groot woord!!!
Er is niemand die je dwingt om de 9.1 te kopen.
En ja Leen geeft goede service,en is iemand die je altijd probeert te helpen als hij dat kan.
En reken maar dat het kleine probleem met de 9.1 opgelost wordt,als dat al niet het geval is.