Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151482 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #195 Gepost op: 7 februari 2009, 22:06:42 »
Helaas helaas... ik heb er weer een nieuw probleem bij  :(

Nu het 'uitval' probleem is hersteld, en de zwart blijvende pixels, heb ik nu al een aantal keer meegemaakt dat de pager de melding gaf dat ie 'Buiten bereik' was  :?
Voordat de pager de laatste keer naar P2000shop was gegaan deze melding nog nooit gehad, maar nu in drie dagen al verschillende keren... Is dit probleem ook al bij iemand anders voorgekomen?

Ik wacht het in ieder geval nog wel even af hoe vaak dit gaat voorkomen, maar als deze regelmaat zich blijft aanhouden gaat ie maar weer retour  :(

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #196 Gepost op: 7 februari 2009, 22:23:23 »
Citaat van: "Rowin"

Nu het 'uitval' probleem is hersteld, en de zwart blijvende pixels, heb ik nu al een aantal keer meegemaakt dat de pager de melding gaf dat ie 'Buiten bereik' was  :?
Voordat de pager de laatste keer naar P2000shop was gegaan deze melding nog nooit gehad, maar nu in drie dagen al verschillende keren... Is dit probleem ook al bij iemand anders voorgekomen?

Ik wacht het in ieder geval nog wel even af hoe vaak dit gaat voorkomen, maar als deze regelmaat zich blijft aanhouden gaat ie maar weer retour  :(

Kan je dit niet uit zetten in de software?
Ik weet dat het bij de Galaxy wel kan, en ben s'nacht ook wel eens onaangenaam verrast door het "Buiten bereik" signaal.
Na het uitzetten in de software, ben ik niet meer gewekt daardoor.

Of staat de instelling te krap? op 1 minuut of zo?
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #197 Gepost op: 7 februari 2009, 22:30:42 »
Citaat van: "Rowin"

Kijk eens of  Out of range alert op 2 minuten of hoger staat. Disable mag ook, maar niet op 1 minuut instellen.

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #198 Gepost op: 7 februari 2009, 22:47:16 »
Vuurvreter63 schreef:

Citaat
Ik vindt jou een azijnpisser

Vuurvreter63 schreef:

Citaat
Ik moet zeggen dat het verdomd veel op afbranden lijkt.

Vuurvreter63 schreef:

Citaat
openlijk je excuus moet aanbieden, dat zou je sieren in mijn ogen.

vr.gr.
Mars

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #199 Gepost op: 7 februari 2009, 22:54:48 »
Citaat van: "Mars"
Vuurvreter63 schreef:

Citaat
Ik vindt jou een azijnpisser

Vuurvreter63 schreef:

Citaat
Ik moet zeggen dat het verdomd veel op afbranden lijkt.

Vuurvreter63 schreef:

Citaat
openlijk je excuus moet aanbieden, dat zou je sieren in mijn ogen.

vr.gr.
Mars

Beste Mars,
Maak je punt, nu weet ik niet of je het positief of negatief bedoelt, en kan ik me, indien nodig, verdedigen.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #200 Gepost op: 8 februari 2009, 12:50:38 »
Citaat van: "combofoontje"
Maar goed die 9.1 is een brake versie en ik koop hem pas als de problemen opgelost zijn

De Bravo 802 schijnt ook een bijzonder goede pager te zijn. Is dat niets voor je?

Groeten, Peter.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #201 Gepost op: 8 februari 2009, 13:19:48 »
Ik heb mijn nieuwe 9.1 gewoon kunnen programeren met de programmer alleen geluid testen lukt niet via programma, wie kan me er mee helpen?

Mvg Hans Peter

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #202 Gepost op: 8 februari 2009, 13:33:55 »
Citaat van: "Hans Peter"
Ik heb mijn nieuwe 9.1 gewoon kunnen programeren met de programmer alleen geluid testen lukt niet via programma, wie kan me er mee helpen?

Mvg Hans Peter

Dat loopt via het ingebouwde zoemertje in je PC en niet via een geluidskaart of zo. Sommige kasten zijn zo dicht dat het geluid zachtjes naar buiten komt. Ik weet niet of je het geluid via een mute-button op je toetsenbord uit kan zetten. Zoiets moet het eigenlijk wel zijn, want tot op heden werkte het gewoon.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #203 Gepost op: 8 februari 2009, 14:19:38 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Mvg Hans Peter

Dat loopt via het ingebouwde zoemertje in je PC en niet via een geluidskaart of zo. Sommige kasten zijn zo dicht dat het geluid zachtjes naar buiten komt. Ik weet niet of je het geluid via een mute-button op je toetsenbord uit kan zetten. Zoiets moet het eigenlijk wel zijn, want tot op heden werkte het gewoon.

Hoi, als ik op test knop druk, loopt het programma direct vast.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #204 Gepost op: 8 februari 2009, 14:22:19 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Mvg Hans Peter

Hoi, als ik op test knop druk, loopt het programma direct vast.

En met welke windows versie is dit?

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #205 Gepost op: 8 februari 2009, 17:53:26 »
Hoi, dit gebeurd bij mij met XP....

Mvg Hans Peter

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #206 Gepost op: 8 februari 2009, 19:00:43 »
Hoi, dit gebeurd bij mij met XP....

Mvg Hans Peter

Vreemd, zou onder xp gewoon moeten werken.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #207 Gepost op: 10 februari 2009, 18:02:42 »
Heb het programma nu ook bij mn vriendin op de mini xp pc gezet (kleine draagbare) en daar werkt het wel via de luidspiekers die zijn ingebouwd.

mvg Hans Peter

Update werking pager 12-02-2009: ik heb de pager nu 5 dagen in gebruik en tot nu toe goed geluid/trilling en.....geen vast lopen gehad....

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #208 Gepost op: 14 februari 2009, 09:03:04 »
Ook ik ben nu in het bezit van deze pager. Mijn vorige pager kon ik geheel geluidloos zetten zodat er dus echt niets te horen was als er een melding kwam. Bij deze Jupiter Pro is het me nog niet gelukt om dat ook zo in te stellen.

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #209 Gepost op: 14 februari 2009, 09:42:49 »
Citaat
Ook ik ben nu in het bezit van deze pager. Mijn vorige pager kon ik geheel geluidloos zetten zodat er dus echt niets te horen was als er een melding kwam. Bij deze Jupiter Pro is het me nog niet gelukt om dat ook zo in te stellen.

Dat kan wel Johan. Heb je iets op prio staan? Alleen dan kan het niet volgens mij.
Ik heb die van mij 's nachts altijd stil.
Gewoon via "alarmsignaal" (kan zijn dat ik die tekst zelf heb aangepast), "stil", "volledig stil".

vr.gr.
Mars