Heb sinds korte tijd de Jupiter Pro 9.1 aangeschaft als opvolger voor m'n 8.6. Bevalt uitstekend en gebruik hem in combinatie met de usb-programmer.
Het woordfilter werkt prima. Ik heb de optie "behandel filter als prio" uitstaan. Want als ik de pager op stil zet wil ik ook dat het stil blijft en niet als er een filterwoord voorkomt in een alarmering dat alsnog de pager begint te piepen. En dit werkt perfect. Staat ie op stil ....dan blijft het stil. En staat het geluid aan dat geeft ie keurig een apart (lang) alarm voor het filterwoord.
Nu ben ik tegen het volgende aangelopen en ik ben benieuwd of iemand dat weet :
Ik heb drie filter woorden opgegeven:
- middel,
- groot,
- de waterkamer (mijn straatnaam)
Nu was er een alarmering met de tekt; " de grote weg" hij filtert dus op de (van de waterkamer) ........
Betekent dit dat je in de drie velden voor de woordfilters dus meerdere woorden kwijt kunt; dus in het eerste veld bijvoorbeeld groot, grote en tweede veld middel enz. Zodat je dus op meer dan drie filterwoorden kunt filteren
Of is het zo dat ie alleen het eerste woord in het filterveld pakt, zoals in mijn geval van De Waterkamer dat ie alleen " de " pakt en niet de Waterkamer ?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt :-)