Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 145279 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline michel

• Gevorderd Lid
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #120 Gepost op: 6 december 2008, 13:27:01 »
Ja dat is waar wat Leen zegt heb hem nu 2 weken maar nog geen enkel gebrek kunnen ontdekken!

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #121 Gepost op: 6 december 2008, 16:08:01 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "IkWilbert"
Zal ik je vanavond mailen Leen. Dank voor de hulp alvast  :)

De file zit erin en ik hou het in de gaten. Voor alle gebruikers: Direct show until press key staat niet standaard aangevinkt. Dat moet wel als je een melding in je scherm wilt laten staan totdat je op een toets drukt.

Pager werkt nu ruim een dag met die file. Ik wordt stapelgek van dat gepiep, maar de fout is er nog steeds niet in. Het balletje links bovenin knippert bij binnenkomst van een melding, maar het luidsprekersymbool staat als een rots in het scherm. Forumlid Michel heeft ook een V9.1 en daar komt het probleem ook niet voor.

en als je switched van piepen en trillen naar stil en vice versa? Misschien kun je dit een paar keer testen?

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #122 Gepost op: 6 december 2008, 16:17:58 »
Citaat
Pager werkt nu ruim een dag met die file. Ik wordt stapelgek van dat gepiep, maar de fout is er nog steeds niet in.

Beste Leen, ik lees steeds berichten van je over pagers die geen problemen hebben. Ik lees er zelf steeds een beetje in: "ik weet niet waar de mensen over zeuren, maar de pagers zijn gewoon goed". Maar ik zeg erbij dat is hoe het op mij overkomt, misschien is het helemaal niet zo bedoeld.
Maar eerlijk gezegd irriteert het me wel een beetje als ik het steeds lees, mijn pager had namelijk wel degelijk kuren, viel om de haverklap uit en ging dan weer aan en dat is toch echt niet normaal. Ook het knipperen van dat symbooltje doet ie de hele dag door. Dat doen de eerdere versies van de Jup Pro niet, dus dat lijkt me ook niet normaal.
Gelukkig neemt P2000shop het probleem wel serieus en hebben ze me gemaild dat ze begin volgende week de oplossing verwachten te hebben.

vr.gr.
Mars

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: 6 december 2008, 16:48:44 »
Citaat van: "Mars"
Citaat
Pager werkt nu ruim een dag met die file. Ik wordt stapelgek van dat gepiep, maar de fout is er nog steeds niet in.

Beste Leen, ik lees steeds berichten van je over pagers die geen problemen hebben. Ik lees er zelf steeds een beetje in: "ik weet niet waar de mensen over zeuren, maar de pagers zijn gewoon goed". Maar ik zeg erbij dat is hoe het op mij overkomt, misschien is het helemaal niet zo bedoeld.
Maar eerlijk gezegd irriteert het me wel een beetje als ik het steeds lees, mijn pager had namelijk wel degelijk kuren, viel om de haverklap uit en ging dan weer aan en dat is toch echt niet normaal. Ook het knipperen van dat symbooltje doet ie de hele dag door. Dat doen de eerdere versies van de Jup Pro niet, dus dat lijkt me ook niet normaal.
Gelukkig neemt P2000shop het probleem wel serieus en hebben ze me gemaild dat ze begin volgende week de oplossing verwachten te hebben.
vr.gr.
Mars

Ik kan me voorstellen dat je een teleurstelling hebt meegemaakt met een exemplaar en dat er mogelijk nog een paar exemplaren zijn. Het is beslist niet zo dat alle toestellen fouten vertonen en daarom rapporteer ik mijn bevindingen. Ik probeer het te zoeken in een combinatie in de programmering. Stel je daar geen prijs op: prima. Stop ik er gewoon mee. Het is ook mijn vrije tijd die ik erin steek en heb genoeg andere dingen te doen.

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #124 Gepost op: 6 december 2008, 16:50:44 »
Mars denk dat we juist zuinig moeten zijn op mensen zoals Leen die ons altijd willen helpen!!!

Offline Jeroen...

• Gevorderd Lid
    • http://www.hulpverleningsfotografie.nl
« Reactie #125 Gepost op: 6 december 2008, 16:51:10 »
Citaat

vr.gr.
Mars

Die van mij is ook inmiddels retour naar de p2000shop, en denken te weten waar het probleem zit.
http://www.hulpverleningsfotografie.nl \";)\"

2x Uniden Bearcat UBC 60 XLT-2 | Realistic Pro 2006 | 6 x Motorola MX 3000 | 2x Portavox 3165 | MTS2000 | Discone X50 | 2x Jupiter | Bravo 802 | Galaxy v8.2

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: 6 december 2008, 17:02:01 »
Citaat van: "IkWilbert"
en als je switched van piepen en trillen naar stil en vice versa? Misschien kun je dit een paar keer testen?

Ik heb de optie SHOW UNTIL PRESS KEY ingeschakeld. Die stond bij jou uit. Het schakelen over de readbutton van alarm en wissen berichten staat ook uit. Er staan verschillende berichten in op personal en op mail. Diverse schakelstanden geprobeerd, maar alles blijft normaal werken. Ook combinaties piepen+trillen, stil enz gaven geen rare dingen. Het zou raar zijn, maar de symbolen zitten met een aparte draad van LCD naar printplaat met een flexcable. Stel dat er een slechte soldeerverbinding is en het gaat een beetje aan/uit met wat trillen. Dat vermoeden wordt bij me steeds sterker.

• Gevorderd Lid
« Reactie #127 Gepost op: 6 december 2008, 17:08:51 »
Citaat
Ik kan me voorstellen dat je een teleurstelling hebt meegemaakt met een exemplaar en dat er mogelijk nog een paar exemplaren zijn. Het is beslist niet zo dat alle toestellen fouten vertonen en daarom rapporteer ik mijn bevindingen. Ik probeer het te zoeken in een combinatie in de programmering. Stel je daar geen prijs op: prima. Stop ik er gewoon mee. Het is ook mijn vrije tijd die ik erin steek en heb genoeg andere dingen te doen.

Wat jij met je vrije tijd doet moet je zelf weten, dat interesseert mij niet. Gaat mij er om dat er mensen zijn, waaronder ik, die een apparaat hebben gekocht van 125 euro wat niet naar behoren werkt. Ik probeer op het forum te achterhalen of er meer mensen zijn met vergelijkbare problemen. Die blijken er te zijn. Daar heb ik p2000shop op gewezen en die pikken dat gelukkig serieus op. Niemand heeft hier beweerd dat alle toestellen fouten vertonen. Het is alleen irritant als je wel problemen hebt met je pager en als dat hier gemeld wordt, dat dan steeds er een bericht overheen komt van iemand dat hij nog nooit problemen met de vele pagers die hij al heeft gezien heeft gehad. Dat is fijn voor je, maar voegt niks toe aan de oplossing voor anderen. Als je in je kostbare vrije tijd de oplossing hebt gevonden en dat meld je hier, ja dan hebben we er wat aan.
Maar goed ik zei al, dat is mijn mening.
Fijn weekend verder.  ;)
vr.gr.
Mars

• Gevorderd Lid
« Reactie #128 Gepost op: 6 december 2008, 17:10:18 »
Citaat
Mars denk dat we juist zuinig moeten zijn op mensen zoals Leen die ons altijd willen helpen!!!

Ik geef alleen m'n mening Michel, meer niet. Lijkt me dat dat toch nog moet kunnen hier. Het is niet dat ik iemand afbrand ofzo.  ;)
Mars

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #129 Gepost op: 6 december 2008, 17:16:26 »
Feit blijft dat Leen geen cent van P2000shop of wie dan ook krijgt met het testen en uitzoeken van het probleem.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: 6 december 2008, 17:32:12 »
Wat jij met je vrije tijd doet moet je zelf weten, dat interesseert mij niet. Gaat mij er om dat er mensen zijn, waaronder ik, die een apparaat hebben gekocht van 125 euro wat niet naar behoren werkt. Ik probeer op het forum te achterhalen of er meer mensen zijn met vergelijkbare problemen. Die blijken er te zijn. Daar heb ik p2000shop op gewezen en die pikken dat gelukkig serieus op. Niemand heeft hier beweerd dat alle toestellen fouten vertonen. Het is alleen irritant als je wel problemen hebt met je pager en als dat hier gemeld wordt, dat dan steeds er een bericht overheen komt van iemand dat hij nog nooit problemen met de vele pagers die hij al heeft gezien heeft gehad. Dat is fijn voor je, maar voegt niks toe aan de oplossing voor anderen. Als je in je kostbare vrije tijd de oplossing hebt gevonden en dat meld je hier, ja dan hebben we er wat aan.
Maar goed ik zei al, dat is mijn mening.
Fijn weekend verder.  ;)
vr.gr.
Mars

Kan me voorstellen dat je pissig bent omdat je een pager gekocht hebt met pech, maar strooi dat niet over mijn hoofd uit. Ik neem wel degelijk serieus de problemen op, anders had ik niet alle zeilen bijgezet om zo snel mogelijk erachter te komen waar het probleem zit.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #131 Gepost op: 6 december 2008, 17:34:25 »
Citaat

Het is niet dat ik iemand afbrand ofzo.  ;)
Mars

Ik moet zeggen dat het verdomd veel op afbranden lijkt.
En we moeten inderdaad zuinig zijn op mensen als Leen, want als er iemand veel verstand van zaken heeft is hij het wel.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #132 Gepost op: 6 december 2008, 17:52:21 »
Leen onderzoekt het probleem ,in de hoop dat hij iemand kan helpen en dan word hij door jou zwaar onder vuur genomen!!!
Lijkt mij niet echt de bedoeling en volgens mij heb je geen 125 euro aan Leen betaald,dus lijkt mij het niet rechtvaardig dat je hem op deze toon aanspreekt.
Wees blij dat hij mee wil denken met het mogelijke probleem.
Dat is mijn mening

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #133 Gepost op: 6 december 2008, 22:00:45 »
Goed dames lekker aan het kibbelen?

Maar even ontopic waar zit het probleem wat de P2000shop heeft gevonden, ben ik als techneut wel heel nieuwsgierig naar.

gr Rob

Offline veiligheidsregionhn

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #134 Gepost op: 6 december 2008, 22:08:42 »
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat er wel een aantal mensen zijn die dit product aan prijzen. Op zich niks mis mee, maar probeer wel objectief te zijn en zet die roze bril af.

Er zijn heel veel topics waar vaak over een bepaald probleem heen gelezen wordt en meteen verkondigd dat het niet kan en dat de problemen niet bestaan. Ik heb zeker gemerkt dat bepaalde antwoorden in topics niet objectief zijn. Dus in dat opzicht kan ik Mars wel begrijpen. Als ik het wordt Xstream hier op het forum gebruikt wordt ik zowat neegesabeld.