De pers in vele regio's kan daar nog een voorbeeld aan nemen, want die wachten passief alleen maar af. Laten we ook blij zijn met deze actieve pers op dit gebied!
Je kunt je zo aktief opstellen als je wilt, maar "de pers" zoals jij die voor ogen hebt heeft hier weinig invloed op beste Stekel, daar heb je (overkoepelende) organisaties zoals het NVJ voor nodig die zich hier al mee bezig houden.
Even off the record, maar wat heb jij er voor voordelen bij? Je bent toch net als de meesten hier een hobbyist?? Laten we de zaken wel gescheiden houden. Jij pleit min of meer voor een landelijke invoering van dit perssysteem en waarom? Omdat je geen scanner meer kunt luisteren? Laten we dan als hobbyist onze plaats weten en wijselijk onze monden sluiten en de zakelijk belanghebbenden (de media) het woord laten doen.
Iedereen moet zijn plaats kennen en als hobbyist staan we nu eenmaal achteraan. Ook ik heb vaak genoeg binnen de linten gestaan als fotograaf, maar ik blijf het zeggen, een goede journalist heeft meer aan betrouwbare bronnen dan aan de 'informatie' waar jij zo graag om staat te springen.
Wellicht ten overvloede, het is een
pers-informatiesysteem door sommigen betiteld als
pers-alarm en dit topic heet ook nog steeds "En zo kan het ook voor de
pers". Het is natuurlijk geen "hobbyisten-informatiesysteem", iets waar het toch wel een beetje op begint te lijken....
Taalkundig niet best nee, dat klopt. Da's gewoon jammer. Maar om die mensen dan daar nou zo op af te zeiken vind ik net zo jammer.
Vind ik niet. Sorry hoor, maar ik ben liever eerlijk dan schijnheilig. Als ik zulke teksten lees dan denk ik, wordt maar slager of ga ergens vakkenvullen. Als je bij de slager waardeloze produkten krijgt voorgeschoteld dan vraag je je toch net zo hard af of die beste man (of vrouw) zijn vak wel waardig is? Of zeg je dan ook doodleuk "ach hij doet in elk geval zijn best". Sorry hoor, maar mijn broek zakt volledig af van al die 112-achtige sites evenals zogenoemde "media" die de naam "media" gewoon ten schande brengen. In mijn reaktie op jouw eerste quote kon je lezen dat ik zelf ook wel eens "wat foto's heb gemaakt". Als ik dan soms foto's zie van andere fotografen, dan kunnen ze beter iets anders gaan doen, want als je niet weet hoe een camera werkt dan moet je simpelweg geen foto's maken. Als jij om wat voor reden dan ook bij de rechtbank belandt dan wens je toch ook bij te worden gestaan door een advocaat die zijn/haar vak begrijpt? Ik snap niet waarom het "simpelere" werk minder kwalitatief afgeleverd mag worden. Ik vind het gewoon een schande en die mensen mogen zich diep schamen.
Maarja sommige mensen kunnen blijkbaar beter taartjes bakken dan een stukje Nederlands schrijven.
Wellicht is er nog een vacature bij de plaatselijke banketbakker
Groeten, Peter de Zeikerd.