Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 179746 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Gert Jan

• Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #75 Gepost op: 8 juni 2007, 16:11:49 »
Heb inmiddels aardig wat instellingen geprobeert maar het euvel blijft.
Ik begin mijn 72xlt een beetje te missen :(

Gert Jan

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 8 juni 2007, 16:33:00 »
Het probleem dat de hele doorgang niet afgewacht werd werd veroorzaakt door het Delay wat op 5 seconden staat, staat nu op OFF en dan wacht de scanner de gehele doorgang af.
De automatische opslag van gevonden freqs heb ik op 1 gezet en nu laat hij alles horen, ook meerdere malen op hetzelfde kanaal zendend.
Ben nu toch wel blij, bedankt voor de hulp.

Edit, de DATASKIP (die standaard op aann staat) was verantwoordelijk voor het doorgaan met zoeken tijdens een uitzending.
Als er geen modulatie is vind de scanner dat data en zoekt verder.

Gert Jan

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 8 juni 2007, 21:43:37 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Het probleem dat de hele doorgang niet afgewacht werd werd veroorzaakt door het Delay wat op 5 seconden staat, staat nu op OFF en dan wacht de scanner de gehele doorgang af.

Bovenstaande berust niet op waarheid, delay is alleen voor de tijd die de ontvanger nog even wacht voor hij weer verdergaat, die heb ik dus van Off, naar 2 SEC gezet.

Offline Mark Schutte

• Top Lid
« Reactie #78 Gepost op: 8 juni 2007, 22:16:33 »
Je hebt meerdere soorten delay Gert Jan,
Het system-delay voor de geprogrammeerde freq.'s
Bij Srch/CloCall Opt kun je de delay voor het zoekgedeelte instellen.
CloseCall heeft ook nog een soort delay voordat weer verder gezocht wordt -  alleen heet dat C.C. Pause
(zit in menu CloseCall > Set C.C. Alert > set C.C. Pause) Die heb ik op 30 sec. staan.
Het is ook handig om de C.C. DoNotDisturb aan te zetten, bij ontvangst van een signaal (bv. tijdens scannen) wordt dit niet om de 2 seconden onderbroken door de CloseCall search.
Menu > CloseCall > Set C.C. Mode > C.C. DND

Offline ScanWeb

• Gevorderd Lid
« Reactie #79 Gepost op: 12 juni 2007, 21:09:44 »
Past bij iemand de bijgeleverde hoofdtelefoon wel?

Of heb ik zo'n dikke kop?

Mvg

Marcel

Gert Jan

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: 12 juni 2007, 22:46:23 »
Citaat van: "ScanWeb"
Past bij iemand de bijgeleverde hoofdtelefoon wel?

Of heb ik zo'n dikke kop?

Mvg

Marcel

Op mijn dikke kop past ie wel, het geluid is alleen zo brak dat ik hem lachen weggedonderd heb.

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #81 Gepost op: 13 juni 2007, 15:11:08 »
Zojuist stond de bezorger voor de deur met een pakketje met daarin een USC 230.  :P (en een Diamond X50N antenne)

Offline ScanWeb

• Gevorderd Lid
« Reactie #82 Gepost op: 13 juni 2007, 15:22:50 »
Citaat van: "Remon"
Zojuist stond de bezorger voor de deur met een pakketje met daarin een USC 230.  :P (en een Diamond X50N antenne)

Goed bezig, het is een absolute topscanner.

Wel die hoofdtelefoon even passen, als hij past, heb ik er nog wel 1 voor je  :P

edit: als je nog programmeerfiles nodig hebt (VHF algemeen, UHF algemeen, 27 MC, 2 meter, 70 cm, lpd, weet ik veel, heel veel!!!) hoor ik het wel....

Mvg

Marcel

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #83 Gepost op: 13 juni 2007, 15:45:24 »
De meegeleverde koptelefoon heb ik lekker in de doos laten zitten, na het lezen van negatieve berichten. (dat hij klemt en audio waardeloos is)

Na een beetje klooien zag ik dat er ontzettend veel functies op de scanner zitten, dus ik heb vanavond wat te studeren uit de handleiding.  :)

Is er trouwens een mogelijkheid om in een keer verlost te zijn van alle voorgeprogrammeerde racefrequenties?

In programmeerfiles heb ik zeer zeker interesse! Bestaat er trouwens freeware voor of moet ik software van Butel aanschaffen?

Offline ScanWeb

• Gevorderd Lid
« Reactie #84 Gepost op: 13 juni 2007, 19:54:14 »
Citaat van: "Remon"
Is er trouwens een mogelijkheid om in een keer verlost te zijn van alle voorgeprogrammeerde racefrequenties?

In programmeerfiles heb ik zeer zeker interesse! Bestaat er trouwens freeware voor of moet ik software van Butel aanschaffen?

De racefrequenties kan je eruit halen dmv de software van Butel, die staat je toe 30 systems te uploaden voordat je het moet aanschaffen. Deze aanschaf is geloof ik iets van 23 euro, dus absoluut de moeite waard.

Ik heb 9 systems gemaakt:

Binnen de systems natuurlijk diverse groepen aangemaakt. De systems verschijnen ook zo met voorloopnummer in beeld, want dat nummer correspondeert weer met de toegewezen Quickkey, ik kan de Systems dus snel in- of uitschakelen, net als de banken bij een conventionele scanner.

Een ieder die mijn Systems graag wil hebben, kan me een mail sturen naar scanweb at planet punt nl

mvg

Marcel

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #85 Gepost op: 13 juni 2007, 20:16:23 »
Je hebt mail!

Tevens zojuist ARC230 besteld.  :)

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #86 Gepost op: 15 juni 2007, 18:32:43 »
Vandaag werd de software bezorgd en ik heb meteen de door jou gemailde mem files naar de scanner geladen ScanWeb! Veel dank daarvoor!

Scheelt mij zeer veel programmeerwerk.  ;)

Als de groep USC230 gebruikers steeds groter wordt, kunnen we de bestanden wellicht netjes bijhouden en bijwerken, met jouw bestanden als basis.

Gert Jan

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 17 juni 2007, 15:47:07 »
Even voor de mensen die ARC230 willen aanschaffen en beschikken over Win95 en Win 98(SE)...NIET kopen!
ARC230 is ALLEEN geschikt voor Windows 2000, XP en Vista.

Offline Eurojos

• Gevorderd Lid
« Reactie #88 Gepost op: 17 juni 2007, 18:23:17 »
Misschien een tip voor alle usc 230 gebruikers. Wanneer de 230 in de search staat kreeg ik tot voor kort altijd netjes de frequenties te zien tijdens het zoeken, plots stond daar alleen nog SEARCH, en dit was in elke bank zo. Na een beetje (lang) zoeken was dit opgelost door op het "punt" of "No" te drukken tijdens het searchen. Nog veel 230-plezier.
Mvg. Jos

Gert Jan

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: 17 juni 2007, 19:58:35 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Even voor de mensen die ARC230 willen aanschaffen en beschikken over Win95 en Win 98(SE)...NIET kopen!
ARC230 is ALLEEN geschikt voor Windows 2000, XP en Vista.

Ik heb er een mailtje aan gewaagt naar Butel, het antwoord is dat ze geen plannen hebben een Windows95/98 te maken.