0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Jawel Ikke maar omdat het stroom er af lag in het EMC bleef het stil.Pas om 9.30 hadden ze weer stroom en hoorde ik ze weer.
omdat het stroom er af lag in het EMC bleef het stil.Pas om 9.30 hadden ze weer stroom en hoorde ik ze weer.
Maar portofoons hebben toch over het algemeen een batterij, het lijkt me niet logisch dat ze allemaal met een basisstation en een verlengsnoer rondlopen daar
Citaat van: "lennartb"Maar portofoons hebben toch over het algemeen een batterij, het lijkt me niet logisch dat ze allemaal met een basisstation en een verlengsnoer rondlopen daar Wellicht ben je er nog niet zo goed mee op de hoogte dus neem ik het je dan ook niet direct kwalijk. Maar er wordt in het EMC gewerkt met relaiszenders. Dus als die relaiszender geen voeding meer krijgt dan kan je met je portofoon zenden wat je wilt, een ander hoort je echt niet.
weer wat geleerd, lekker goed systeem dan als dat uitvalt tijdens branden/stroomstoringen waneer zulke dingen juist net nodig zijn..
Citaat van: "lennartb"weer wat geleerd, lekker goed systeem dan als dat uitvalt tijdens branden/stroomstoringen waneer zulke dingen juist net nodig zijn..En om dat op te vangen in geval van stroomstoringen zijn er noodstroom voorzieningen getroffen in de vorm van accu's en generatoren.
Citaat van: "D a a f"Citaat van: "lennartb"weer wat geleerd, lekker goed systeem dan als dat uitvalt tijdens branden/stroomstoringen waneer zulke dingen juist net nodig zijn..En om dat op te vangen in geval van stroomstoringen zijn er noodstroom voorzieningen getroffen in de vorm van accu's en generatoren.Maar dat werkte dus niet (voldoende) in het EMC.