Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 160204 keer)

0 leden (en 6 gasten) bekijken dit topic.

Offline honda

• Beginnend Lid
  • **
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #180 Gepost op: 12 november 2006, 14:49:18 »
Okee..wat soort batterij is dat dan?vindt 2.4 volt zo'n aparte spanning.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #181 Gepost op: 12 november 2006, 19:16:30 »
Het is een NI-MH cel van 2,4 V 350 mAh. Formaat is inderdaad AAA. De batterij gaat er eigenlijk alleen uit om de pager te kunnen programmeren. Je doet gemiddeld 5 dagen met 1 batterijlading. De Galaxy V7.8 geeft indicatie in het scherm als de accu vol is.
Mvg,
Leen

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #182 Gepost op: 12 november 2006, 22:23:43 »
Citaat van: "jordnijman"
Zeer gemakkelijk te vervangen. De batterij moet er ook uit om te kunnen programmeren, dus moest ook niet al te moeilijk gemaakt worden :P        Heeft het formaat van een AAA-batterij.

Het is dus GEEN AAA batterij, het zijn twee accu cellen met het formaat. Dit even als extra opmerking voor de prutsers onder ons. Met een AAA komt je de helft van  de spanning te kort.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #183 Gepost op: 13 november 2006, 06:02:08 »
Citaat van: "Wopper"
Zeer gemakkelijk te vervangen. De batterij moet er ook uit om te kunnen programmeren, dus moest ook niet al te moeilijk gemaakt worden :P        Heeft het formaat van een AAA-batterij.

Het is dus GEEN AAA batterij, het zijn twee accu cellen met het formaat. Dit even als extra opmerking voor de prutsers onder ons. Met een AAA komt je de helft van  de spanning te kort.

Klopt helemaal. De afmetingen zijn zoals die van een AAA celletje, maar deze heeft de dubbele spanning. Zet je de Galaxycel dus in een ander toestel, dan kan er wel eens rook uitkomen. ;)
Mvg,
Leen

Offline cappie

• Gevorderd Lid
« Reactie #184 Gepost op: 19 november 2006, 14:43:08 »
Hi hi, ROOK uit een pager,en dan de brandweer bellen met de melding; me pager staat in brand . zouden ze daar ook voor met PRIO 1 uitrukken. :P . leuk die tekst Leen. met de groetjes van Henk

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #185 Gepost op: 19 november 2006, 17:38:58 »
Citaat van: "cappie"
Hi hi, ROOK uit een pager,en dan de brandweer bellen met de melding; me pager staat in brand . zouden ze daar ook voor met PRIO 1 uitrukken. :P . leuk die tekst Leen. met de groetjes van Henk

Tja, het is natuurlijk geen Infostream x?, dus de kans is groot dat de brandweer niet uitrukt voor een pager die niet in het Lara vermeldt staat.

Na het mogen uit testen van de "Test" Galaxy heb ik de definitieve uitvoering aangeschaft via Leen. (Test versie heb ik ook nog). Ik ben uitermate te vreden met de Galaxy en de geweldige snelle service van Leen.

Buiten de standaard holster heb ik ook het tasje voor de Galaxy in gebruik.
Hij voldoet prima, en zelfs op de motor daag ik hem aan de buitenkant van mijn jas en kan goed meelezen wat de melding is. Het trillen van de pager is zelfs bij 140 Km/p geen enkel probleem, kortom de tril motor voldoet goed
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline amstaf3

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #186 Gepost op: 19 november 2006, 19:42:14 »
is er al bekent wanneer hij voor de particulier te koop is

gr amstaf3

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #187 Gepost op: 19 november 2006, 19:45:58 »
Citaat van: "amstaf3"

Voorlopig nog niet...

Groeten, Peter.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #188 Gepost op: 19 november 2006, 19:50:19 »

gr amstaf3

Er staat er één de te koop op marktplaats, dus als je snel bent?  ;)

Offline willempie

• Gevorderd Lid
« Reactie #189 Gepost op: 19 november 2006, 19:52:15 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Wopper"

Klopt helemaal. De afmetingen zijn zoals die van een AAA celletje, maar deze heeft de dubbele spanning. Zet je de Galaxycel dus in een ander toestel, dan kan er wel eens rook uitkomen. ;)
Mvg,
Leen

Dat zeg ik allemaal toch ook :P het formaat van... ;)

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #190 Gepost op: 19 november 2006, 21:38:02 »
Citaat van: "IkWilbert"

gr amstaf3

Advertentie gezien en wat een mafkaan. Een gloednieuwe pager met led kost 165 euro en hij vraagt voor een oudere versie 175 euro. Bovendien maakt hij gebruik van een foto die mijn dochter van de pager gemaakt heeft. Wopper kan dat beamen want die heeft als eerste de foto ontvangen enige maanden geleden.
MVG,
Leen.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #191 Gepost op: 19 november 2006, 21:43:09 »
Staan er 2 op marktplaats. Andere is uit Hattem, wordt voor 140.- ex-btw aangeboden.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #192 Gepost op: 19 november 2006, 21:46:25 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "IkWilbert"

gr amstaf3

Advertentie gezien en wat een mafkaan. Een gloednieuwe pager met led kost 165 euro en hij vraagt voor een oudere versie 175 euro. Bovendien maakt hij gebruik van een foto die mijn dochter van de pager gemaakt heeft. Wopper kan dat beamen want die heeft als eerste de foto ontvangen enige maanden geleden.
MVG,
Leen.

Ook ik kan dat beamen, heb die foto van jou via mail ontvangen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

arjan

• Gast
« Reactie #193 Gepost op: 19 november 2006, 22:22:17 »
Zijn er al veel korpsen die hem gebruiken of loopt het nog niet zo storm?  Anders kan hij over een klein poosje misschien voor de hobiisten in de verkoop? :|

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #194 Gepost op: 19 november 2006, 23:32:13 »
Citaat van: "arjan"
Zijn er al veel korpsen die hem gebruiken of loopt het nog niet zo storm?  Anders kan hij over een klein poosje misschien voor de hobiisten in de verkoop? :|

Ghehe het loopt storm en dan druk ik het nog licht uit ;-) De vraag is soms groter als de fabriek kan leveren.