Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 160183 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Leen Ansems

• Gast
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #135 Gepost op: 27 september 2006, 15:24:24 »
Iedereen mag op de brandweerbeurs de pager zien, vasthouden en ermee spelen, zei Anton. Te koop voor particulieren is hij dan nog niet. De eerste reeks pagers gaan begin volgende week naar de korpsen. Wie bij mij in de buurt zit kan de pager ook hier komen bekijken. En stofdicht, dat is hij zeker Wilbert. Volgens norm IP53.
Mvg,
Leen

Offline amstaf3

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #136 Gepost op: 27 september 2006, 15:25:28 »
Citaat van: "Wopper"
Citaat van: "bluskabouter"
staat de p2000shop daar ook?
is een eind rijden vanuit enschede,maar de galaxy zal toch zeker niet te koop zijn daar of wel??

De vraag vanuit de hulpverleningsdiensten is enorm naar de Galaxy, pas als die helemaal voorzien zijn is er een KANS dat hij voor particulieren te koop is.

Dus om kort en bondig op je vraag te antwoorden: dat denk ik niet. Maar ja ik ben geen p2000shop dus misschien zijn zijn plannen veranderd.

De kans dat de p2000shop daar staat met een aantal lichtkranten en demo Galaxy's is  wel heel heel heel groot.

PS ik zou steekpenningen proberen, gewoon dubbele bedrag lappen als je hem echt wilt:P

ik denk dat de hulpdiensten nooit helemaal voorzien zullen zijn
misschien als de p2000 shop veel grotere aantallen gaat inkopen bv 10000 of meer dat hij dan wel door part. gekocht kunnen worden en misschien tegen een lagere prijs :P
maar anders w8ten we gewoon af
gr amstaf3

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #137 Gepost op: 27 september 2006, 15:44:38 »
Citaat van: "amstaf3"
misschien als de p2000 shop veel grotere aantallen gaat inkopen bv 10000 of meer dat hij dan wel door part. gekocht kunnen worden en misschien tegen een lagere prijs

Dat zou alleen mogelijk zijn als Apollo er ook 10000 tegelijk kan ophoesten, maar zoals wel vaker gezegd is dat helaas de zwakste schakel. Apollo is niet bepaald snel te noemen.

Citaat van: "amstaf3"
ik denk dat de hulpdiensten nooit helemaal voorzien zullen zijn

Vraagt iemand zich wel af wat er bedoeld wordt met "de hulpdiensten"? Het gaat zeer zeker niet om heel Nederland. Vrijwel heel (brandweer) Nederland is reeds voorzien van de Infostream en waarnodig wordt het oude model vervangen door de nieuwere X3. Er zijn slechts 2 regio's die nog niet operationeel zijn, te weten Brabant-Noord en Midden&West Brabant. Brabant-Noord zit nog wel even op KPN en MWB zou wellicht een kandidaat kunnen zijn. Eventueel ook de regio's Limburg-Zuid en Amsterdam-eo die al enige tijd op alternatieve pagers draaien, waarbij er in Amsterdam al gebruik wordt gemaakt van Apollo pagers. Het zal dus zeker niet om ALLE hulpdiensten gaan en ik verwacht dat de pager na verloop van tijd gewoon voor partikulieren tekoop zal zijn, maar dat die eerst even geduldig af moeten wachten.....

Groeten, Peter.

arjan

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: 27 september 2006, 15:58:43 »
De eerste reeks pagers die volgende week uitgeleverd worden , hoeveel zijn er dat ??

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #139 Gepost op: 27 september 2006, 15:59:49 »
Citaat van: "arjan"
De eerste reeks pagers die volgende week uitgeleverd worden , hoeveel zijn er dat ??

Ik denk dat een bedrijf zulke informatie niet zo snel los zal laten...

Groeten, Peter.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #140 Gepost op: 27 september 2006, 21:18:29 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "arjan"

Ik denk dat een bedrijf zulke informatie niet zo snel los zal laten...

Groeten, Peter.

Dat weet niemand daar doet een bedrijf nooit uitspraken over (indien ze verstandig zijn). Reken maar dat je er een goede palletkar voor nodig hebt om ze te verplaatsen;)

Offline rik

• Gevorderd Lid
« Reactie #141 Gepost op: 11 oktober 2006, 22:18:50 »
Heb er een aantal mogen proggen! Een zeer mooie pager met leuke functies,mooi groot display en een zeer hard geluid en trilmotertje.Hoop dat ze ook snel op de particuliere markt komen!Een klein nadeeltje van de holster,je kan hem niet zo makkelijk omhoog schuiven met je vinger.De opening van de jup pro is wat breder waardoor je daar makkelijker met je vinger de pager kan liften uit de holster. Antoon heeft weer een mooi product op de nederlandse markt gezet.

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #142 Gepost op: 12 oktober 2006, 00:48:57 »
Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, een hele mooie pager.
En inderdaad, de pager is wat moeilijk/zwaar uit de holster te krijgen.
Dat is het enigste minpuntje die ik kan ontdekken.
Verder echt TOP!!
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #143 Gepost op: 12 oktober 2006, 06:18:29 »
Als jullie de plastic holster bedoelen, dan is het moeilijker uit de holster gaan ook zo bedoeld.
Stel je voor dat bij de geringste beweging je pager eruit vliegt, dan had je daar ook niet blij mee geweest.
Er zijn ook leren tasjes met een stalen draagbeugel beschikbaar. Bij de plastic holster is er ook voldoende ruimte tussen de afschermkap en het displayglas. Zodoende worden beschadigingen met het in en uit schuiven voorkomen.
Ik denk dat jullie het ledje ook wel zullen waarderen. Het blijft knipperen bij een melding totdat je de melding aftikt.
Mvg,
Leen

Offline willempie

• Gevorderd Lid
« Reactie #144 Gepost op: 12 oktober 2006, 06:57:24 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik denk dat jullie het ledje ook wel zullen waarderen. Het blijft knipperen bij een melding totdat je de melding aftikt.
Mvg,
Leen

Een collega (van de brandweer hier) heeft ook zo'n Galaxy, maar als je de melding afdrukt met de II-toets (de middelste) heb je het geluid wel afgedrukt, en ga je van de melding terug naar de 'normaalstand' maar blijft het bericht wel ongelezen, dus blijft de LED ook knipperen.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #145 Gepost op: 12 oktober 2006, 07:50:11 »
Citaat van: "jordnijman"
Citaat van: "Leen Ansems"
Mvg,
Leen

Een collega (van de brandweer hier) heeft ook zo'n Galaxy, maar als je de melding afdrukt met de II-toets (de middelste) heb je het geluid wel afgedrukt, en ga je van de melding terug naar de 'normaalstand' maar blijft het bericht wel ongelezen, dus blijft de LED ook knipperen.

Heb helaas nog een oude versie...snif snif. Het is wel de bedoeling dat je hem afdrukt met de READ knop ofwel de grote.

Offline rik

• Gevorderd Lid
« Reactie #146 Gepost op: 12 oktober 2006, 18:34:45 »
Wat ik bedoelde met moeilijk uit de holster te halen.Is dat je met je vinger moeizaam door de gleuf bij de knoppen komt. Deze gleuf is bij de jup breder.
Voor de rest is deze pager echt een pareltje!!!

arjan

• Gast
« Reactie #147 Gepost op: 12 oktober 2006, 18:53:57 »
Kan iemand een foto plaatsen van galaxy in de holster?  Het leren tasje is die hetzelfde als het tasje van de Jupiter met die stalen beugel om de riem??

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 12 oktober 2006, 19:25:50 »
Het leren tasje is niet dezelfde als voor de Jupiter, maar met groter venster en iets groter van afmeting.
Dat is ongeveer een milimeter, dus dat valt mee. De Galaxy is n.l een fractie dikker dan de Jupiter.
Voor de rest weer uitgevoerd met een stalen beugel, zodat de trillingen goed worden overgedragen.
Mvg,
Leen

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #149 Gepost op: 14 oktober 2006, 09:55:16 »
Als ik de Galaxy een hele nacht in de lader heb gehad, en in de loop van de dag een tiental berichten heb gehad, geeft het batterijtje al aan dat ie voor de helft leeg is.'s Avonds geeft ie dan nog maar aan dat er een kwart aan stroom in zit. Hebben meer mensen dit?
Ik begreep uit eerder postings uit dit topic dat ie zo'n drie tot vijf dagen zonder laden zou kunnen.
Softwarematig heb ik bij de batterij het precies zo ingesteld zoals in de softwarehandleiding stond. Ik weet ook eigenlijk niet of hij het nog lang volhoudt nadat hij een kwart aan geeft, misschien houdt hij het inderdaad nog wel drie dagen vol.
Ik laad hem toch elke nacht op, dus voor mij is het geen probleem. ik vroeg het me gewoon even af.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]