Auteur Topic: Lichtkrant  (gelezen 91504 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline nielscl

• Nieuw Lid
  • *
Re: Lichtkrant
« Reactie #135 Gepost op: 5 december 2008, 19:36:50 »
Hij werkt!!
Mijn dank is groot :)

Offline firerobin

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #136 Gepost op: 15 februari 2009, 18:16:54 »
Heeft iemand ervaring met het veranderen van de tekstsnelheid en de lengte van de alarmtoon. Heb het zo gedaan als beschreven in de handleiding, maar hij veranderd op een of andere manier niet

Offline firerobin

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #137 Gepost op: 20 februari 2009, 10:28:46 »
Citaat van: "firerobin"
Heeft iemand ervaring met het veranderen van de tekstsnelheid en de lengte van de alarmtoon. Heb het zo gedaan als beschreven in de handleiding, maar hij veranderd op een of andere manier niet

niemand?  ;)

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: 20 februari 2009, 10:52:26 »

niemand?  ;)

Heb je ook een reset gegeven na het programmeren? Indien nee, dan is dat zeer waarschijnlijk het probleem.

Offline firerobin

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #139 Gepost op: 20 februari 2009, 11:56:41 »
Citaat van: "Leen Ansems"

niemand?  ;)

Heb je ook een reset gegeven na het programmeren? Indien nee, dan is dat zeer waarschijnlijk het probleem.

ja, een minuut de stekker eruit inderdaad, heb ik gedaan

Offline RAD16120

• Nieuw Lid
  • *
Geluid sterkte een regellichtkrant
« Reactie #140 Gepost op: 14 maart 2009, 20:43:32 »
Beste forumleden

Weet iemand hoe hard het geluid is van de een regellichtkrant bij binnenkomst meldig? Ik weet dat er geluid bij zit,dat je dit per capcode kan instellen.
Maar ben benieuwd hoe hard dat is in db. Iemand die toevallig daar het antwoord op weet?

John :|

Offline ronald02152

• Beginnend Lid
  • **
  • Alles voor het goede doel ;-)
    • @KNRMA
Re: Geluid sterkte een regellichtkrant
« Reactie #141 Gepost op: 4 februari 2010, 19:39:54 »
Citaat van: "RAD16120"
Beste forumleden

Weet iemand hoe hard het geluid is van de een regellichtkrant bij binnenkomst meldig? Ik weet dat er geluid bij zit,dat je dit per capcode kan instellen.
Maar ben benieuwd hoe hard dat is in db. Iemand die toevallig daar het antwoord op weet?

John :|

Zacht, het is een enkele biep. Wie o wie kan mij vertellen hoe dit te wijzigen is. Bij voorkeur naar meerdere beeps.

Dank, Ronald.

Offline Kuun

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #142 Gepost op: 26 november 2010, 17:26:56 »
Hallo,

ik heb de software geinstalleerd en alles aangesloten zoals het hoort op de COM poort.
Maar nadat ik het wachtwoord heb ingetypt krijg ik de volgende melding:

The target board is not found.

En dan kan ik verder niks meer.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #143 Gepost op: 26 november 2010, 19:58:50 »
Citaat van: "Kuun"
ik heb de software geinstalleerd en alles aangesloten zoals het hoort op de COM poort.Maar nadat ik het wachtwoord heb ingetypt krijg ik de volgende melding:
The target board is not found.

Je hebt toch wel de lichtkrant spanningsloos gemaakt, het kabeltje gekoppeld, spanning er weer opgezet en dan het programma gestart ? Het programma moet binnen een minuut nadat de lichtkrant weer spanning heeft, opgestart wordem. Na programmering eerst de lichtkrant spanningsloos zetten, dan kabeltje losmaken. Daarna pas de spanning weer inschakelen. Moet lukken zo.

Offline Kuun

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #144 Gepost op: 27 november 2010, 09:21:06 »
Ja dat heb ik allemaal geprobeerd zoals je schrijft maar het probleem blijft.
Bovendien is de voeding er inmiddels ook mee gestopt, dus ik denk dat het hele pakket weer retour gaat naar de winkel.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #145 Gepost op: 27 november 2010, 11:20:36 »
Citaat van: "Kuun"
Ja dat heb ik allemaal geprobeerd zoals je schrijft maar het probleem blijft.
Bovendien is de voeding er inmiddels ook mee gestopt, dus ik denk dat het hele pakket weer retour gaat naar de winkel.

De voeding is waarschijnlijk niet gestopt, maar na verwijdering van de programmeerkabel moet je even een minuutje geduld hebben en dan inschakelen. Als het goed is loopt dan alles weer normaal. Soms zijn er dingen die een bepaalde timing hebben. Ik ben er vaak mee bezig, maar te haastig werken gaat altijd fout. Ook bij apparatenbeheer van je PC gekeken of de compoort wel wordt toegewezen? Uit je verhaal maak ik op dat je softwareversie werkt met de compoort. USB versies starten n.l. wel op, maar dan heb je rechtsbovenin het scherm een knop LINK.

Offline Kuun

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #146 Gepost op: 29 november 2010, 11:02:09 »
Hallo,

bedankt voor de hulp maar het lukt mij niet. Ben er een aantal uren mee bezig geweest en alles geprobeerd maar zonder resultaat. Zelfs na een paar uur uitzetten en dan weer de stekker er in ging de voeding niet aan. Dus denk dat er toch echt een probleem mee is.
Inmiddels ook een verloopstekker van Com naar USB aangeschaft maar deze nog niet kunnen uitproberen omdat de voeding niet meer werkte. Ik heb het pakket retour gestuurd om na te laten kijken.

Wordt vervolgd .....

Offline franky

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #147 Gepost op: 30 november 2010, 16:48:59 »
Wat betreft de lichtkrant.

Nu heb ik vandaag vernomen dat het niet mogelijk is Astrid Belgie te volgen.
Klopt dit verhaal.

Hartelijk dank voor jullie antwoordt.

Franky

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 30 november 2010, 18:16:00 »
Citaat van: "franky"

Klopt dit verhaal.

Franky

Ja dat klopt. De ingebouwde ontvanger is voor het flexsysteem en in dat wordt in Belgie niet gebruikt.

Offline franky

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #149 Gepost op: 30 november 2010, 20:10:34 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "franky"

Klopt dit verhaal.

Franky

Ja dat klopt. De ingebouwde ontvanger is voor het flexsysteem en in dat wordt in Belgie niet gebruikt.

Zou het in de toekomst niet mogelijk zijn om astrid ook via lichtkrant te volgen, mits enkele aanpassingen? Volgens mij moet dat toch mogelijik zijn.
Weet iemand van jullie hier iets meer van wat de mogelijkheden zijn.

Franky