0 leden (en 6 gasten) bekijken dit topic.
Kan er iemand een toontje van een swissphone maken, ik weetdat er al enkele swissphone toontjes zijn maar weer net niet dieik zoek. ik zoek dit geluidje.telie-telie-telie-telie-----telie-telie-telie-telie[/url]
Kan je hem ff mailen dan gooi ik hem ff op mijn site bij 7.1 dan heeft "men" er wat aan.
http://pagers.robdehoog.nl/tonen/
Owh dat heb ik ook niet meer moet je even aan Daaf van het forum vragen, kan hem er wel opgooien moet je hem even doorspelen aan mij.
Citaat van: "Wopper"Owh dat heb ik ook niet meer moet je even aan Daaf van het forum vragen, kan hem er wel opgooien moet je hem even doorspelen aan mij.Ik heb een PM gestuurd naar Daaf, maar nog niets gehoord.Als ik hem ontvang, zal ik hem doorsturen.
Citaat van: "vuurvreter63"Citaat van: "Wopper"Owh dat heb ik ook niet meer moet je even aan Daaf van het forum vragen, kan hem er wel opgooien moet je hem even doorspelen aan mij.Ik heb een PM gestuurd naar Daaf, maar nog niets gehoord.Als ik hem ontvang, zal ik hem doorsturen.Excuus.....helemaal vergeten. Had je mail gelezen eergistreren rond 0400 uur ergens. Zal hem sturen. :oops:
Citaat van: "D a a f"Citaat van: "vuurvreter63"Citaat van: "Wopper"Owh dat heb ik ook niet meer moet je even aan Daaf van het forum vragen, kan hem er wel opgooien moet je hem even doorspelen aan mij.Ik heb een PM gestuurd naar Daaf, maar nog niets gehoord.Als ik hem ontvang, zal ik hem doorsturen.Excuus.....helemaal vergeten. Had je mail gelezen eergistreren rond 0400 uur ergens. Zal hem sturen. :oops:Ik wacht gewoon op je mailtje, alvast bedankt
Citaat van: "Bas, Brw freak"Kan er iemand een toontje van een swissphone maken, ik weetdat er al enkele swissphone toontjes zijn maar weer net niet dieik zoek. ik zoek dit geluidje.telie-telie-telie-telie-----telie-telie-telie-telie[/url]heeft iemand hier iets mee kunnen doen???zo ja kan iemand dat mij sturnalvast bedankt
ff dom doen ik heb zeker een programmer nodig om die geluiden op me jupiter te douwe?