0 leden (en 5 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "Wopper"Citaat van: "keffie91"Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.groet keffie91In de Galaxy software zit deze optie wel of het inmiddels ook in de Jupiter software zit dat weet ik niet.Rob, ik heb de software voor de galaxy van je site gehaald en geinstalleerd. Kan echter nergens de optie vinden om het voorbeeld te horen van de toonjes...
Citaat van: "keffie91"Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.groet keffie91In de Galaxy software zit deze optie wel of het inmiddels ook in de Jupiter software zit dat weet ik niet.
Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.groet keffie91
even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???
Citaat van: "IkWilbert"even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???Vanaf softwareversie 5.05 zit er een preview optie in de software ingebouwd. Dus als jij die, of hoger hebt moet je dat kunnen zien in het laatste tabblad in de software.
Citaat van: "Daaf"Citaat van: "IkWilbert"even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???Vanaf softwareversie 5.05 zit er een preview optie in de software ingebouwd. Dus als jij die, of hoger hebt moet je dat kunnen zien in het laatste tabblad in de software.Gevonden, geinstalleerd en het werkt.Met dank aan vuurvreter63
Doe eens ff helpen aub, ik kan hem echt niet vinden!
Weet iemand toevallig hoe je de software kunt starten zonder dat de programmer zelf is aangesloten?(Het twee keer opstarten van de applicatie werkt namelijk niet bij de Galaxy...)
Citaat van: "tcf"Doe eens ff helpen aub, ik kan hem echt niet vinden! Staat op het laatste tabblad. Als je het niet kan vinden dat zal hij nog niet verwerkt zitten in jouw software versie denk ik.
HalloIk heb een vraagje, vroeger bij de brandweer in GOuda hadden ze niros 8008 piepers, nu is mijn vraag, heeft iemand daar het piep geluidje van maar dan voor in de jupiter pro?