0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Dit zijn ook wel leuke melodieen:B0B0f0f0B0B0f0f0
is er al iets bekend over de sofware zodat je de toontjes niet eerst hoeft te programmeren?
Citaat van: "IkWilbert"is er al iets bekend over de sofware zodat je de toontjes niet eerst hoeft te programmeren?ehm Rob?
Voor het Quattrino-geluid werd deze wel is gezegd: bfbfbfbfbf etc.Maar deze is volgens mij veel harder: efefefef etc.Je kunt hiermee ook eindeloos vari ๋ren, bijvoorbeeld: bfbfe0e0bfbfe0e0
Ik gebruik bfbfbfbf en niet BfBfBfBf
jammer dat er niets iets is zodat je even snel kunt luisteren hoe de tonen klinken...
Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.groet keffie91
Citaat van: "keffie91"Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.groet keffie91In de Galaxy software zit deze optie wel of het inmiddels ook in de Jupiter software zit dat weet ik niet.