Ik kan me vergissen maar ik zie 1735099 toch echt niet tussen die codes staan hoor. 
Ik had je vraag verkeerd gelezen, ik las "wordt
niet meegezonden"

Erg veel aandacht heb ik aan het KWC nooit besteed, maar ik zie nu eigenlijk pas dat 5099 in principe met alle meldingen meeloopt, behalve bij KNBRD alarmeringen, dan gaat 5098 mee. Opzich begrijpelijk, het KWC
alarmeert die brigades weliswaar, maar het hoofdkantoor zal dat niet interessant genoeg vinden om het op hun lichtkrant te moeten zien. Daarmee vermoed ik dat 5099 ook in de lichtkrant van het KWC staat. Het lijkt mij immers een beetje zinloos dat ze wel de KNBRD alarmeringen op hun eigen lichtkrant zien, maar niet die van de KNRM. Voor het KWC maakt dat weinig uit, in alle gevallen zijn zij de alarmerende partij.
Maargoed dat bedoelde je dus niet, maar in mijn bovenstaande verhaal zei ik al dat het hoofdkantoor waarschijnlijk niet zo geinteresseerd is in KNBRD alarmeringen zal men de verkeerde code hebben meegestuurd.
Aangezien men geen GMS gebruikt maar alle codes steeds weer opnieuw handmatig moet selecteren en dan is dat blijkbaar alle 3 de keren verkeerd gegaan. Tenzij het hoofdkantoor die meldingen
wel wil zien

Groeten, Peter.