0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Kijk, jullie zijn goed bezig!Ik verneem (al dan niet via PB) of gewoon hier wel de ID's en frequentie's.
Citaat van: "Gert Jan Faas"Kijk, jullie zijn goed bezig!Ik verneem (al dan niet via PB) of gewoon hier wel de ID's en frequentie's.Leuven (ID 50A9)423.9250 Controlekanaal424.1500 Spraakkanaal424.3750 Spraakkanaal424.6000 Spraakkanaal
Je hebt me al eens uitgelegd Gert Jan, hoe ik best een antennelocatie kan zoeken maar daar moet ik nog eens aan beginnen hoor. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik eigenlijk vooral Leuvense firma's hoor op deze mast, oké, Groeten Jos
Goed Gert Jan, ik kan nog wilde gokken doen naar een antenne of twee drie en weet niet of ik die ooit zal kunnen controleren. Zelf heb ik nog twee vraagjes: 1.Wat doe jij met de info van Belgische sites? 2.Sinds een tweetal uur loopt hier een cch (vermoedelijk Mechelen) en TV geeft aan dat er vier (4) gesprekskanalen zijn! Kan dit?Groeten, Jos
Net wandelingetje gemaakt in Leuven met m'n Welz WS 1000 zonder antenne.In het centrum van de stad (Ladeuzeplein) had ik een s5 tot s7 op cch 423.9250.Dus denk dat ik er vanuit mag gaan dat deze Entropia-antenne zeker in Leuven staat of hangt...Mvg. Jos