Vanaf heden beschikbaar: TrunkView
Beste Gerrit,
Na enige tijd de kat uit de boom te hebben gekeken (er vanuitgaande dat ik slechts
of PDW
of TrunkView kon draaien) heb ik het zojuist toch maar even geprobeerd.
MIJN COMPLIMENTEN! Aansluiten en werken! Niets in hoeven stellen, zelfs het volume bleek al goed te staan (speaker-out, geen discriminator), da's pas een sterk staaltje 'plug-and-play'

Ik heb alle berichten even doorgeworsteld, maar wellicht heb ik iets gemist, ik zit namelijk met de volgende vraag...
Ken je PDW (ohjee denken sommigen nu), en de lijst met filters? Ik vraag me af waarom je maar een handjevol networks in kunt vullen en niet gewoon oneindig veel. Als je net als bij PDW een 'listview' maakt met daarin alle gegevens en vervolgens vij het klikken op een item een edit-window tevoorschijn tovert dan is het ten eerste vele malen overzichtelijker (in my humble opinion) en bovendien kun je dan veel meer (oneindig?) networks invullen. Nu ben je gebonden aan een paar lokale sites. Met mijn voorstel kun je een landelijke ini maken die dan ook door iedereen gebruikt zou kunnen worden.
Dat van die 4 cijfers achter de punt, ik neem aan dat het gewoon aan de tijd ontbreekt? Want zoiets lijkt me programmeertechnisch niet zo lastig te ondervangen

Verder gooit Trunkview bij mij automatisch het volume uit, terwijl dit niet als zodanig in de settings staat aangegeven. Het wijzigen van deze setting heeft verder geen effect.
Je gebruikt nu filterlevels. Aan de hand van het level worden bepaalde dingen al dan niet weergegeven. Is het niet handiger om met checkboxes te werken, waardoor de gebruiker ieder item afzonderlijk aan/uit kan zetten? Ik ben zelf een voorstander van maximale flexibiliteit. Met level-1 is het weliswaar een stuk rustiger, maar wellicht wordt er nu iets niet weergegeven wat jij niet interessant vindt, maar een ander wel...
Nou ik ga even verder rommelen en eventuele aanvullende bevindingen meld ik nog wel

Groeten, Peter.