Auteur Topic: Vragen/opmerkingen over RIC-codes België  (gelezen 755769 keer)

0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
Re: Vragen/opmerkingen over RIC-codes België
« Reactie #750 Gepost op: 15 oktober 2008, 19:46:59 »
Blijkbaar is er een plezanten die er alles heeft afgehaald. Als je op de voorgaande pagina 57 kijkt kan je vaststellen dat sommige mensen liever iets afbreken dan aan mee te werken. Als het zo verder gaat is ook dit forum ten dode opgeschreven. Het heeft de laatste tijd heel wat minder bezoekers. Voor mij is het afgelopen. Als er iemand die te vertrouwen is om een lijst vraagt via email zal ik ze hem toesturen. Via het forum werk ik niet meer mee.

Offline pilot

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #751 Gepost op: 16 oktober 2008, 06:14:53 »
Ronny,

Ik vind het spijtig dit te moeten lezen, juist nu ik een deftig overzicht had gevonden , bestaat er dan geen backup van die site ?
Ik vind het enorm jammer  :?
Als je eventueel een backup hebt gevonden , kan je die dan niet plaatsen en maken dat het niet meer mogelijk is om te deleten, dat enkel de webmaster dat kan , of is dat onmogelijk ik ben een leek in web sites

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
« Reactie #752 Gepost op: 16 oktober 2008, 08:57:24 »
Deze site werd niet door mij geplaats. Ik heb enkel het grootste gedeelte van de bestanden ingegeven. Ik heb wel nog de lijst die ik voor mijzelf regelmatig bijwerk. Ik heb aan de oprichter van deze site gevraagd wat er aan de hand was, maar heb nog geen antwoord gekregen. Het enige wat ik weet is dat er enkele dagen geleden een heerschap was die blijkbaar nogal laagdenkend was over dergelijke sites (zie pagina 57 onderaan Asterix900)
De dag nadien was alles verdwenen??????. Verder stel ik ook vast dat nu op de pagina van Riccodes ook alles verdwenen is en dat de naam van Asterix in de plaats gekomen is. Misschien weet die van meer. Personen die mij hun emailadres sturen wil ik eventueel wel mijn lijst toesturen maar om alles opnieuw in te geven heb ik weinig zin. De kans bestaat immers dat ze een paar dagen later opnieuw de bestanden wissen.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #753 Gepost op: 16 oktober 2008, 09:21:01 »
Citaat van: "Ronnymax"
Het enige wat ik weet is dat er enkele dagen geleden een heerschap was die blijkbaar nogal laagdenkend was over dergelijke sites (zie pagina 57 onderaan Asterix900)

Ik denk niet dat Asterix900 de RICcodes laat verdwijnen. Hou er wel rekening mee dat in Belgie dergelijke info heel gevoelig ligt en dat mensen van Astrid ook gewoon meelezen.

Offline Barbados

• Gevorderd Lid
« Reactie #754 Gepost op: 16 oktober 2008, 18:19:18 »
Op beide sites is er blijkbaar een flauwe plezante langs geweest die alles gewist heeft. Dat krijg je helaas op die sites die voor iedereen toegankelijk zijn.
Als je een database wil bijhouden met RIC codes kan je die beter op je eigen site zetten dwz op de ruimte die je van je provider ter beschikking krijgt. 1x per week bvb voeg je dan dingen toe en wijzig je de bestanden. In het begin is dat wat intensiever maar alnaargelang er je meer RIC 's instaan hebt, wordt het werk natuurlijk wat minder.
Ik zou aan beide mensen toch willen vragen om niet zo snel op te geven. Er zijn meer mensen die plezier hebben aan het kunnen inkijken van Uw codes dan dat er zijn die Uw werk gewoonweg voor de grap willen onderuit halen. ;)

Vrgr
Brbds
UBC280XLT (2x) - UBC92XLT - Blackbox Astrid - Realistic Pro 2042 - UBC9000XLT en nog wat van dattum

Offline pilot

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #755 Gepost op: 17 oktober 2008, 05:20:15 »
Citaat van: "Barbados"
Op beide sites is er blijkbaar een flauwe plezante langs geweest die alles gewist heeft. Dat krijg je helaas op die sites die voor iedereen toegankelijk zijn.
Als je een database wil bijhouden met RIC codes kan je die beter op je eigen site zetten dwz op de ruimte die je van je provider ter beschikking krijgt. 1x per week bvb voeg je dan dingen toe en wijzig je de bestanden. In het begin is dat wat intensiever maar alnaargelang er je meer RIC 's instaan hebt, wordt het werk natuurlijk wat minder.
Ik zou aan beide mensen toch willen vragen om niet zo snel op te geven. Er zijn meer mensen die plezier hebben aan het kunnen inkijken van Uw codes dan dat er zijn die Uw werk gewoonweg voor de grap willen onderuit halen. ;)

Vrgr
Brbds

laten we met zijn allen een paar postjes doen op de site en, in een paar weken tijd is het terug up to date ?
Laten we er samen voor gaan !!! We kunnen het niet overlaten aan 2 mensen toch ? :):P

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
« Reactie #756 Gepost op: 17 oktober 2008, 07:45:18 »
Ik wil wel graag mijn lijst ter beschikking stellen. Ik zoek wel een regeling zodat ik deze lijst  ergens kan plaatsen waar men ze niet kan verwijderen. Verder wil ik ook wel de taak op mij nemen om deze wekelijks aan te passen. Wijzigingen kunnen rechtstreeks worden doorgestuurd op het mailadres issicode@gmail.com. Ook eventuele voorstellen zijn hier welkom.

Offline pilot

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #757 Gepost op: 17 oktober 2008, 11:17:06 »
mooi ronnymax, ik vind het tof dat je het terug ziet zitten ! Wij hebben er allemaal veel aan aan uw lijsten !
Zeker de mensen zoals ik die niet de perfecte ontvangst van astrid hebben , en dus moeten werken met pagers en codes van op het net !
Bij deze alvast bedankt Ronnymax

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
« Reactie #758 Gepost op: 17 oktober 2008, 11:35:42 »
De lijst werd teruggeplaats op volgende site
http://www.bloggen.be/paging/

Voorstellen voor verbetering zijn steeds welkom en ook nieuwe of verbeterde codes mogen worden doorgegeven ik zal ze regelmatig aanpassen.

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
« Reactie #759 Gepost op: 17 oktober 2008, 14:17:59 »
Is het bij u mogelijk om een ganse lijst ineens toe te voegen? Anders mag je hiervoor wel mijn lijst gebruiken.

Offline Eavesdrop

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #760 Gepost op: 18 oktober 2008, 18:00:36 »
Weet iemand wie de gebruikers zijn van de reeksen 01535??,13057?? en 01170??

Dank.

Offline Ronnymax

• Gevorderd Lid
« Reactie #761 Gepost op: 18 oktober 2008, 23:06:13 »
01170??  Bornem  (2131???)
01535??  Ieper   (2322???)
13057??  ?????

Offline Eavesdrop

• Beginnend Lid
  • **