0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Zit iemand met een westers accent te testen op de Cel Almelo , iemand een idee hoe of wat ?.
Citaat van: "Alwin"Zit iemand met een westers accent te testen op de Cel Almelo , iemand een idee hoe of wat ?.Dat zijn de mannetjes van Entropia word eindelijk wat aan de antenne gedaan ik kreeg haast niks binnen en hebt ze even gebeld
Citaat van: "lpz-nl13161"Citaat van: "Alwin"Zit iemand met een westers accent te testen op de Cel Almelo , iemand een idee hoe of wat ?.Dat zijn de mannetjes van Entropia word eindelijk wat aan de antenne gedaan ik kreeg haast niks binnen en hebt ze even gebeld Heel goed Kees. verbindingen kamen oa vanuit omgeving Ommen en Den Ham. dat is een best eind vanuit Almelo..
Cel Almelo is TQ 79.7
Sinds vandaag (ik heb gisteren niet geluisterd) komt in Almere een nieuw controlekanaal keihard binnen.Het betreft de de ID 5509 op 422.800 met als (voorlopige) adjacent sites de 53E9 en 5519Volgende week gaat de Holland Triathlon weer van start dus misschien is er net als vorig jaar een extra zender geplaatst.