Laat ik dan eens en voor altijd de wijze woorden uitspreken, ik weet wel degelijk waar ik het over heb, en zit denk ik van jullie allemaal het dichtst bij het vuur.
Als je nou gewoon uit de geheimzinnigheid treedt en eerlijk zegt dat je centralist bent op de GMU, met een bovengemiddelde kennis van de gemeente Baarn dan zullen de mensen je wellicht een stuk serieuzer nemen. Iedereen kan inderdaad wel van alles en nogwat roepen, zo is het wel vaker fout gegaan in het verleden.
Ik hoop dat jullie lijstje nog klopt als de Brul daadwerkelijk gaat alarmeren via p2000.
100% zeker dat de lijst dan klopt. Hoe ik dat zo zeker weet? Wait and see 
Groeten, Peter.
Ik hoef daar niet mee te koop te lopen. Dus vandaar, want wat er met Frank gebeurt is bekoort geen schoonheidsprijs.... Dus vandaar dat ik er niet mee te koop loop, maar bedankt voor het wederom bekend maken...
De Privacy binnen dit forum is ver te zoeken,.... Plaatsen jullie straks ook ff mijn dienstrooster en telefoonnummers zijn we compleet...
En een boven gemiddelde kennis van de Gemeente Baarn is ook niet waar,.... laten we het hier maar bij houden.....