|
0706136
| = Baarn / Amersfoort / Eemnes (OvD ??) |
| 0707048 | = OvD Lekstroom
|
| 0706136 | is dus de cameraman van Omroep Amersfoort. Baarn heeft een OvD regeling met Eemnes en Soest (BES) en waarschijnlijk ook met Bunschoten. Amersfoort heeft zijn eigen OvD. |
0707048 | de OvD Lekstroom is betwijfel ik. Volgens mij is die alleen voor Nieuwegein en IJsselstein. Op F2 wordt deze namelijk ook niet gealarmeerd voor Houten en Vianen die tot Lekstroom behoren.
|
Waarom zou dit de cameraman van Omroep Amersfoort moeten zijn, de code komt ook voor bij Baarn, Soest, Soesterberg, Bunschoten, Eemnes, woudenberg, leusden enz...
Ik heb eens gekeken op de site van omroep amersfoort maar kom tot de conclusie dat het een lokale zender is en dus op amersfoort gericht, en waarom zou de cameraman van Omroep Amersfoort ook s'nachts uit zijn bed gepiept moeten worden voor een automatische melding op de zandheuvelweg in Baarn waar toch hilversum op rijd omdat deze geografisch gezien dichterbij zitten, de logica ontgaat me nu volledig.
Ik heb op een oude site waar de logging van de F2 op te zien is wel die code 282 zien gaan voor een flitser aan te sturen... Staat in de logging FLITS
09/05/2005 19:17 00:01 46282 100% CA F2 Alarm "Flits"
Dus ik twijfel zwaar aan deze theorie.......