Auteur Topic: P2000 Dashboard gereleased  (gelezen 2919 keer)

Shipplotter (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline woestric

• Beginnend Lid
  • **
Re: P2000 Dashboard gereleased
« Reactie #45 Gepost op: 26 augustus 2026, 23:32:48 »
Voor de geinteresseerden.
Nieuwe blog op mijn website. Over home assistant en nieuwe features!
Kom gerust kijken: https://p2000dashboard.net/?p=334

Offline SeaSparks

• Gevorderd Lid
« Reactie #46 Gepost op: Gisteren om 09:29:01 »
Dat zijn hele gave toevoegingen!!!
Wel merk ik bij https://alarmeringenp2000.nl een aantal kazernes niet of niet goed zijn weergegeven qua lokatie.
En ook de beschrijvingen van voertuigen niet helemaal goed zijn. Ik hoop dat dit wel aanpasbaar wordt of blijft.

Ik heb respect voor het werk wat je op je hals haalt. Daarom dacht ik; is het een idee dat je de filterlijsten op je website zet zodat we je kunnen helpen met juiste gegevens? Er kijken zat hulpverleners (brandweer, ambulance, politie, centralisten) hier mee die kunnen aanvullen of wijzigen.
Beetje hetzelfde als de frequentiedatabase, maar dan met jouw gewenste gegevens?

Offline woestric

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #47 Gepost op: Gisteren om 11:10:02 »
Voor kazernes, voertuigen, termen zijn beheerschermen.
Voertuigen hebben wel een default vulling op basis van een lijst + uitbreiding die ik van pdw reader en tom10zulu heb gehaald. Dat leek me wel nuttig voor iedereen. Die basis is natuurljk aan verandering onderheving en dat mag ieder individueel doen. IK zal zelf best wel eens bij een release en nieuwe default db meegeven en dus wat actueler lijst maar het is "what you see is what you get".
Ik help je wel door te signaleren als een voertuigcode niet bestaat in de tabel. Daarvoor is een apart beheerscherm waarmee je ofwel handmatig ofwel automatisch de omschrijving kan ophalen en dan overzetten. Mar dat is dus puur een hulp scherm.
Filters. Kazernes en termen starten leeg. Dat is aan jezelf om in te richten want dat is heel persoonlijk.
Ik ga dus geen basis vulling kazerne geven..
Capcodes moet jezelf onderhouden in PDW. Er is wel een tabel met capcodes in p2000dashboard maar dat was meer een hulp tabel voor regio bepaling. code en omschrijving komt altijd en alleen uit PDW.

Kort en goed Het valt dus wel mee wat ik op me hals haal.
Nog een kleine aanvulling. Bij capcodes en voertuigen zie je sowieso dat er best wel verschillende lijsten zijn met verschillende omschrijvingen. Het is maar net waar je de voerkeur aan hebt. Daarom ook de beheerschermen. Je kan het prcies zo maken zoals je het zelf wilt met je eigen bron.