De dv10 is best wel een goede ontvanger,je moet gewoon een beetje experimenteren met de squelsh instelling,bij mij staat de squelsh voor fm op 5,voor am op 29.
Regelmatig sluit ik hem aan op de skyscan desktop samen met een Jim 75,prima combinatie.
Enigste probleem blijft dat de scanner regelmatig aan het infuus moet,daar krijgen ze maar geen vinger achter.
De draft is in de loop der jaren na de nodige firmware-updates stukken minder geworden.
Als reserve batterij kan je ook een Yaesu accu gebruiken,de Yaesu 39L,stukken goedkoper dan de originele van AOR en net zo goed.