Auteur Topic: Inmarscope  (gelezen 299 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline WH521

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1008
Inmarscope
« Gepost op: Gisteren om 13:13:53 »
Leuke nieuwe software voor Inmarsat AERO (ACARS/ADSC en voice) en Inmarsat-C (EGC) voor een redelijke prijs.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Hg7zPCfXLWM

https://sarahsforge.dev/products/inmarscope

Offline Pieter61

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 518
Re: Inmarscope
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 15:22:07 »
Dat ziet er zeker mooi uit en de prijs is ook heel erg netjes.
Komende week maar eens naar kijken als de temperatuur in de shack weer richting zijn normale waarde gaat  :)
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535 | RSP-2 & RSP-1B | HF-150 | Air!Squitter ADS-B en Flarm
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | 12mtr LW | Mini-Whipe | Active Diapason | Active Flarm | MLA-30 loop | K180WLA loop | Air Omni UHF/VHF Base Antenna

Offline Airman

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Re: Inmarscope
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 10:50:35 »
Dat bied perspectief , met de audio-drivers zit het wel goed , ik zie de phone kanalen in de demo - Ik heb nog steeds stokoude versies ,  en std -c ,die alleen bij mij werkte i.v.m de audiodrivers   :)