Het Scannerforum
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Index
Help
Inloggen
Registreren
Frequenties
Het Scannerforum
»
Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur
»
Satellietcommunicatie
»
Inmarscope
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Inmarscope (gelezen 300 keer)
0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
WH521
Top Lid
Berichten: 1008
Inmarscope
«
Gepost op:
Gisteren
om 13:13:53 »
Leuke nieuwe software voor Inmarsat AERO (ACARS/ADSC en voice) en Inmarsat-C (EGC) voor een redelijke prijs.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Hg7zPCfXLWM
https://sarahsforge.dev/products/inmarscope
Gelogd
Pieter61
Gevorderd Lid
Berichten: 518
Re: Inmarscope
«
Reactie #1 Gepost op:
Gisteren
om 15:22:07 »
Dat ziet er zeker mooi uit en de prijs is ook heel erg netjes.
Komende week maar eens naar kijken als de temperatuur in de shack weer richting zijn normale waarde gaat
Gelogd
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBC125XLTC | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535 | RSP-2 & RSP-1B | HF-150 | Air!Squitter ADS-B en Flarm
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | 12mtr LW | Mini-Whipe | Active Diapason | Active Flarm | MLA-30 loop | K180WLA loop | Air Omni UHF/VHF Base Antenna
Airman
Gevorderd Lid
Berichten: 272
Re: Inmarscope
«
Reactie #2 Gepost op:
Vandaag
om 10:50:35 »
Dat bied perspectief , met de audio-drivers zit het wel goed , ik zie de phone kanalen in de demo - Ik heb nog steeds stokoude versies , en std -c ,die alleen bij mij werkte i.v.m de audiodrivers
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Het Scannerforum
»
Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur
»
Satellietcommunicatie
»
Inmarscope