Ik hoorde wel dat Uniden er mee bezig is,omdat in Amerika tegenwoordig Tetra wordt gebruikt,net zoals DMR.
Icom heeft ook geen Tetra of DMR porto's / mobilofoons,dus waarom ze dan een ontvanger maken die er mee overweg kan?.
Mijn Icom 8600 kan wel overweg met DMR en Tetra /Entropia als ik de AOR dv1 aansluit op de Icom.
Gewoon met een kabeltje met aan weerszijde een bnc connector,ik had eerder beschreven hoe,als het niet te vinden is stuur dan een pm,ik stuur dan een pb met uitleg,het werkt super.