Auteur Topic: Interesse in nieuwe PDW (3.2b01) versie?  (gelezen 26664 keer)

0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
Re: Interesse in nieuwe PDW (3.2b01) versie?
« Reactie #135 Gepost op: Gisteren om 11:01:22 »
Beide versies tonen maar een half ogenblik het rechter muisknop menu om het programma alsnog af te sluiten.
Eigenlijk is de enige manier dan het proces te beeindigen via de task manager.
Verder is de werking voor zover ik kan zien gelijk.

Wat me wel opvalt is dat het PDW icoontje ook als het programma full-screen draait, het in de systemtray verschijnt bij beide versies.
Ik ga mee met wat Johan zegt dat de 3.4.2 prima draait en nu ik weet wat er gebeurt is het voor mij geen issue meer hoor.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #136 Gepost op: Gisteren om 12:45:28 »
Beide versies tonen maar een half ogenblik het rechter muisknop menu om het programma alsnog af te sluiten.
Eigenlijk is de enige manier dan het proces te beeindigen via de task manager.
Verder is de werking voor zover ik kan zien gelijk.

Wat me wel opvalt is dat het PDW icoontje ook als het programma full-screen draait, het in de systemtray verschijnt bij beide versies.
Ik ga mee met wat Johan zegt dat de 3.4.2 prima draait en nu ik weet wat er gebeurt is het voor mij geen issue meer hoor.

https://www.dropbox.com/scl/fi/fpww9o2ixg3it2mf9mlq0/pdw3.4.2_fixeddiaglog.exe?rlkey=y7r1huq4pwok5ifv5zszx6d36&dl=0

Het closen van rechtermuis -> menu, moet nu beter verlopen met de bijgesloten versie? Klopt het systray icoon is noodzakelijk voor de pushberichten in Windows.

Online Faramir

• Gevorderd Lid
« Reactie #137 Gepost op: Gisteren om 12:57:55 »
Werkt prima! Nu met 'Minimize to systray' aangevinkt lukt het om via de rechter muisknop het programma alsnog te sluiten.
Ook het afsluiten via File -> Exit gaat goed. Knap werk hoor, Rob!
De laatste versie hernoemen naar 3.4.2 of krijgt dit deze versie een ander versienummer?

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #138 Gepost op: Gisteren om 13:21:00 »
Werkt prima! Nu met 'Minimize to systray' aangevinkt lukt het om via de rechter muisknop het programma alsnog te sluiten.
Ook het afsluiten via File -> Exit gaat goed. Knap werk hoor, Rob!
De laatste versie hernoemen naar 3.4.2 of krijgt dit deze versie een ander versienummer?

In de bovenbalk heet hij 3.4.2 je mag hem lokaal hernoemen. Ik wacht nog even andere feedback af want die versienummers hernoemen moet op een plaats of 6 in de code, dat doe ik eens in de x tijd.