Auteur Topic: Uniden SDS150  (gelezen 871 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nick1964

• Geregistreerd zend en luisteramateur bij de VRZA, W.A.C en de Papa Whiskey Club.
  • Gevorderd Lid
  • Radioactief sinds 1974 ;)
Re: Uniden SDS150
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 18:26:18 »
Ik heb de discussie al op andere fora gevolgd (foei Nick)  maar feitelijk voegt deze scanner helemaal niets toe en als je de 100E al hebt hoef je die niet te vervangen. De enige bruikbare optie die nieuw is , is bluetooth.
GPS heb je weinig aan, want er staan geen Nederlandse frequenties in de aan de gps gekoppelde databank.
Hij zou "iets" zuiniger zijn met de batterij (maar dan moet je de bluetooth niet gebruiken).

Ik zou hem niet aanschaffen, met de 160DN hebben ze er ook een beetje naast geschoten, veel mensen kopen hem omdat ze hem thuis ook gebruiken willen en zonder verzwakker op een buiten antenne lukt niet, onderweg is hij leuk, maar er staan dagelijks 160DN scanners op marktplaats.

Ga je lekker naar een evenement dat zie ik echt niet in waarom je een sds150E zou moeten aanschaffen als je de 100 al hebt.
Gevoelsmatig zeg ik, ze gaan de 100e uitfaseren,maar dat is een aanname van mezelf,nergens op gebaseerd.
Scanners: 2X AOR AR-DV1, 2 X SDS200E.
Antennes: Moonraker Discone, Diamond VX30, 2X Diamond X-50N
Versterkers: JIM 75 en 100,Moonraker MPR-2000. Noolec LaNA.
PoC: Anysecu N61 Pro,Estalky E610, Inrico S-200.

Met mijn dyslexie heb ik soms wat hulp nodig