Auteur Topic: zijn er nog scanners voor montage in de auto?  (gelezen 797 keer)

Gotya (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Online Noway

• Gevorderd Lid
Re: zijn er nog scanners voor montage in de auto?
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 15:55:41 »
Heel erg leuk, heren. Ik heb zelf een auto met een open dakje en daar zet ik nog wel eens een dakspriet op als ik op de binnenwegen rij en het weer toe laat. Tot 80 km per uur is het te doen (bij weinig wind) omdat de kabel door het dak gaat naar de 160dn. Het is heel onopvallend en regelmatig denken de mensen dat het de standaard antenne is. Ik heb wat dingen aan de spiegel gehangen zodat de kabel eigenlijk helemaal niet opvalt. Het is niet ideaal, want als je op plaats van bestemming bent en uit de auto moet, dan moet je alles verwijderen. Gaat wel makkelijk maar toch. Het is een company car dus moet het zo.

Leuk om die ideeën te zien

Offline Charles_

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 16:59:33 »
Ik denk dat het inderdaad een handheld gaat worden in een telefoonhouder in mijn karretje. Moet dan wel twee telefoonhouders hebben natuurlijk, want dan kan mijn mobieltje in de andere voor de navigatie. Het heeft meer voordelen dan nadelen op die manier, zoals marcel1988 reeds opmerkte.
Nu de grote vraag, welke telefoonhouder is het meest geschikt hiervoor? Die uit de Action zal het vast niet zijn.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #17 Gepost op: Gisteren om 17:23:34 »
Je hebt ook hele mooie die passen in de bekerhouder. Is dan ideaal als 2e houder.

Kreeg deze van een klant:

Online Noway

• Gevorderd Lid
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 18:39:01 »
Deze zit vastgeplakt op het dashboard lijkt het. Ik had deze gekocht https://a.aliexpress.com/_Eues9aQ maar niet bij nagedacht dat mijn bekerhouders tussen de stoelen zitten en niet voor de stempelen dichter bij de console. Ik vind het minder handig. Als iemand belangstelling heeft, dan stuur ik het op.

Offline Charles_

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #19 Gepost op: Vandaag om 16:48:01 »
Ik adviseer de Uniden ubc 355 clt,mooi compact formaat en simpel te bedienen[

De Albrecht AE355M lijkt precies hetzelfde te zijn, enkel de winkelprijs is lager dan die Uniden. Volgens wat ik op youtube zie zijn er geen echte verschillen te vinden.

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #20 Gepost op: Vandaag om 17:05:05 »
Koop er wel een externe speaker bij, want het geluid is erg dun en blikkerig.