0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "ScanMe"Citaat van: "Rudolf"Citaat van: "timo"en het sigma heeft nog geen p2000 pagers naar mij weten hier niet in iedergevalSigma heeft in de regio Hollands Midden Callmax pagers.Ze gaan voorlopig nog niet over op P2000 pagers.Kun je ons dan wel vertellen wat voor CAP dit was? Vertel me nou eens, waarom kan de code niet van het SIGMA zijn als het SIGMA nog geen pagers heeft? Dat staat toch helemaal los van elkaar?Heel Rotterdam-Rijnmond (BRW deel) heeft nog geen pagers, dus zullen die meldingen dan ook niet van de brandweer zijn?Groeten, Peter.
Citaat van: "Rudolf"Citaat van: "timo"en het sigma heeft nog geen p2000 pagers naar mij weten hier niet in iedergevalSigma heeft in de regio Hollands Midden Callmax pagers.Ze gaan voorlopig nog niet over op P2000 pagers.Kun je ons dan wel vertellen wat voor CAP dit was?
Citaat van: "timo"en het sigma heeft nog geen p2000 pagers naar mij weten hier niet in iedergevalSigma heeft in de regio Hollands Midden Callmax pagers.Ze gaan voorlopig nog niet over op P2000 pagers.
en het sigma heeft nog geen p2000 pagers naar mij weten hier niet in iedergeval
Deze code is van het Ambuteam Hollands-Midden lokatie Leiden e.o.
Citaat van: "robinver"Deze code is van het Ambuteam Hollands-Midden lokatie Leiden e.o.Super!
1503165
dat klopt die gaat naar haastrecht. maaar de HV 876 en de 970 van gouda zijn buiten dienst de 970 wordt opniew bepakt met spullen van de 876. en tot die tijd staat de 680 tijdelijk op gouda
Citaat van: "timo"dat klopt die gaat naar haastrecht. maaar de HV 876 en de 970 van gouda zijn buiten dienst de 970 wordt opniew bepakt met spullen van de 876. en tot die tijd staat de 680 tijdelijk op goudaWat gaat er met de 876 gebeuren dan?
Niet vergeten dat de AL856 ook weg is. En dat Rotterdam en Alphen a/d Rijn (e.v.t. Woerden of IJsselstein?) op het verzorgingsgebied van Gouda rijden.