Auteur Topic: Storing door Xbox360  (gelezen 14641 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Henri le Beau

• Top Lid
  • Apres moi le deluge
Re: Storing door Xbox360
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2015, 11:58:19 »
Ontwikkeling: het verwisselen van de HDMI-kabel tussen Xbox en TV met een ander exemplaar haalde de meeste narigheid weg. De HDMI lijkt dus de boosdoener te zijn. Nu weet ik nog dat de HDMI die er nu tussen zit een "dure" was en het exemplaar met de storing een tientje kostte ofzo. Er wordt verder getest, ik laat de uitkomsten horen.
Luisterspulletjes :)

Offline Henri le Beau

• Top Lid
  • Apres moi le deluge
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2015, 16:49:40 »
Ik koop morgen een stel ferriet klemmen maar ook deze. 'Ns Even testen wat het aan verschil maakt.

Offline Jarod

• Gevorderd Lid
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2015, 19:01:24 »
Een ferriet klem doet helemaal niets als de storing als ontvangen signaal via je antenne binnenkomt.

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2015, 19:20:35 »
Een ferriet klem doet helemaal niets als de storing als ontvangen signaal via je antenne binnenkomt.

Wel als de ferrietklem aan het storende apparaat wordt aangebracht.

Offline Jarod

• Gevorderd Lid
« Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2015, 21:15:04 »

Wel als de ferrietklem aan het storende apparaat wordt aangebracht.

Aan zal ook heel weinig doen, echt aanbrengen net nadat de storing wordt aangemaakt is het meest ideaal. Dus in de xbox.
Maar alle beetjes helpen. Hier 3 voedingen gehad die echt een drama waren. Nu is het mijn nieuwe PC die het meeste stoort, zeer weinig aan te doen.

Offline Henri le Beau

• Top Lid
  • Apres moi le deluge
« Reactie #20 Gepost op: 24 februari 2015, 18:22:12 »
Ik heb vanmiddag een hoge kwaliteit afgeschermde HDMI kabel gekocht; eentje met ferrietklemmen geintegreerd. Die is in de Xbox die boven staat gegaan. En ik heb de "dure" kabel die ik al had naar beneden verhuisd en voorzien van een losse ferrietklem. Momenteel staan beide gameconsoles aan en heb ik geen spoor van een storing  ;D

Allen die geholpen hebben bij de oplossing van het probleem hartelijk dank!

Offline Henri le Beau

• Top Lid
  • Apres moi le deluge
« Reactie #21 Gepost op: 25 februari 2015, 21:14:53 »
Ik heb vanmiddag een hoge kwaliteit afgeschermde HDMI kabel gekocht; eentje met ferrietklemmen geintegreerd. Die is in de Xbox die boven staat gegaan. En ik heb de "dure" kabel die ik al had naar beneden verhuisd en voorzien van een losse ferrietklem. Momenteel staan beide gameconsoles aan en heb ik geen spoor van een storing  ;D

Allen die geholpen hebben bij de oplossing van het probleem hartelijk dank!

Mm ik ben helaas nog niet helemaal van de storing af. Het is soms helemaal weg en dan toch weer terug. Ik heb nog weer wat gerommeld met HDMI-kabel en ferriet blokjes. Hopen dat ik 't nog beter krijg.