Auteur Topic: TETRA decoderen  (gelezen 536766 keer)

0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Offline Remon

• Top Lid
Re: TETRA decoderen
« Reactie #870 Gepost op: Gisteren om 11:28:52 »
Niet zelf getest maar ooit ergens gelezen en dit is wat ik heb onthouden:

Het pad van de Windows mappen is te lang. Probeer SDR# en TTT ergens in een map (met niet al te lange naam) te zetten vooraan op je C schijf.

Offline centrum

• Gevorderd Lid
« Reactie #871 Gepost op: Gisteren om 11:56:32 »
Bedankt voor het meedenken.

In de handleiding van TTT staat dat het padnaam C:\sdr\.......\TTT\Daily\Record\  niet langer dan 117 karakters mag hebben. Misschien dat je dat gezien hebt.

Voor de audiomap waar TTT zijn opnames neerzet heb ik het pad C>gebruikers>gebruiker>documenten>TTT>Daily>20250717>record.   Dat is nog geen 60 karakters.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW en Stridsberg Multicoupler; RTL-SDR V3/V4.

Offline Robert

• Gevorderd Lid
« Reactie #872 Gepost op: Gisteren om 12:16:54 »
#5 de opgegeven parameter valt buiten het bereik van de opgegeven opdracht" Error (samples/sec).

Die foutmelding heb ik ook op een bepaalde laptop gehad.
Van alles toen geprobeerd, maar niets werkte.

Ik heb toen uiteindelijk of Windows compleet nieuw geïnstalleerd of een systeemherstelpunt van voor de TTT installatie teruggezet.

Daarna alles van TTT opnieuw geïnstalleerd en zie daar, alles werkte zonder problemen.

Offline centrum

• Gevorderd Lid
« Reactie #873 Gepost op: Gisteren om 14:33:59 »
Ik ben gelukkig niet de enige met dit probleem :) .

Heb je achteraf een idee in welke hoek de oorzaak zat?

Ik maak gebruik van een 2e hands maar volledig schone Windows11 laptop die ik alleen voor mijn hobby ga gebruiken en SDR/TTT is het eerste dat ik er op heb gezet. Ik kan een herstelpunt proberen en TTT opnieuw installeren. Kijken wat er gebeurd.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW en Stridsberg Multicoupler; RTL-SDR V3/V4.

Offline centrum

• Gevorderd Lid
« Reactie #874 Gepost op: Gisteren om 14:46:10 »
Ik heb nu alles van SDR, Plug-in en TTT op het hoogste niveau in 1 map op de C schijf gezet. Alles werkt, behalve het opnemen, nog steeds dezelfde foutmelding.