Hallo

,
Sinds een paar weken in volle tevredenheid in het bezit van deze scanner, een machtig apparaat moet ik zeggen en met de pc eigenlijk eenvoudig te programmeren.
Je moet wel de lijst met de frequenties daar samenstellen dus eerst heel veel verzamelen en in de lijst plaatsen, het sturen naar de scanner is een fluitje van een cent zoals iemand wel eens anders beweerde. Het is mij meegevallen.
Toch heb ik een vraag over de scanner, heb er nu ongeveer 180 inzitten, nog niet zoveel dus. Heb ook niet iedere dag de tijd om te zoeken want werken moet ook nog maar langzaam aan komen ze er toch in.
Welnu, niet alle frequenties zijn even interessant dus die heb ik op L/O gezet. En nu komt het...

Nu kan je hele systemen op L/O zetten dus die zal die niet scannen, maar nu aparte frequenties, ook die kan je op L/O zetten door als die uitzend drukken op Hold/ L/O.
Intussen staan er dus zeg naar heel wat op L/O en daar begint het "probleem".
Om een systeem uit de L/O te halen is geen probleem, maar hoe haal je nu in een keer alle L/O frequenties uit de L/O dus Unlock?
Als ik dit volgens het boekje doe zegt die dat geen ene frequentie of in de L/O staat terwijl er wel degelijke in de L/O staan.
Als ik het probeer door een systeem vast te zetten en deze te unlocken bijven de gelockte zeg maar in de stand L/O.
Ook begrijp ik nog niet hoe het zit met het toetsenboord, staat deze op scannen en druk bv op toets 1 komt er een sterretje te staan, zet ik dan ook het/ dat systeem daarmee uit? Dus op L/O ?
En het gebruik van quick keys, ook dat wil er maar niet in bij mij...
Zou het op prijs stellen als een medegebruiker van de scanner dit mij eens uit zou kunnen leggen, het zijn dus een paar vragen en waarschijnlijk is de oplossing gemakkelijk maar ik zie het nog niet.

Hartelijk dank voor Uw reactie, groetjes, Bert
Ps. Als iemand de frequenties weet van zweefvliegtuigen en ballonnen cq verwijzing ervan, hou ik mij aanbevolen!