Auteur Topic: Informer Pro  (gelezen 60962 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
Re: Informer Pro
« Reactie #90 Gepost op: 17 juni 2014, 18:53:30 »
Al een ruime tijd een informer pro, met woordherkenning geprogrammeerd en nog nooit geen problemen gehad.
dubbele filters er in en gecombineerde filters. Alles gaat goed hier.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #91 Gepost op: 17 juni 2014, 19:52:00 »
Goed om te horen, hoe vaak heb je hem geprogrammeerd met de hand of pc, en in welke tijd aangeschaft?

Mvg Hans Peter

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
« Reactie #92 Gepost op: 18 juni 2014, 17:24:47 »
Geloof dat ik eerste batch had... nu een keer of 15 herprogrammeerd met hand en progset

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #93 Gepost op: 18 juni 2014, 17:35:22 »
Oke, en hoe verloopt het als je de pager uit het holster haalt, staat het holster niet te ver naar binnen gebogen aan de display kant waar door iets onder het display van de pager schuurschade ontstaat?

Mvg Hans Peter

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
« Reactie #94 Gepost op: 18 juni 2014, 21:44:54 »
Nee heb ik ook geen last van... Heb de informer altijd bij als vervanging van de pager van de baas. Hij wordt dus redelijk intensief gebruikt.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #95 Gepost op: 19 juni 2014, 08:34:36 »
Ik heb begrepen dat mijn vrouw en ik een van de eerste Informers die er waren hebben aangeschaft, gisteren middag even Anton Kroot gesproken en hij heeft me gevraagd foto's van de beschadigde situatie (pager in holster klemmend) te sturen zodat er actie op genomen kan worden. Wij hebben er totaal 4 in gebruik en bij alle 4 staat de display zijde (van het holster) te veel naar binnen gebogen waar door hij tegen de onderkant van het display aan schuurt.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #96 Gepost op: 21 juni 2014, 15:33:49 »
Inmiddels email retour gehad van de p2000shop, mijn foto's van de pager en holster zijn door gestuurd naar de fabriek....

Al onze 4 holsters staan even veel naar binnen gebogen waar duur schuurschade ontstaat.

Ben benieuwd of ze gaan investeren om de display kant iets meer ruimte te geven. (nieuw gietmal)

mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #97 Gepost op: 27 juni 2014, 16:57:27 »
Mijn pager is onderzocht door de P2000shop, op het feit dat hij geen woordherkenning pakte, bij hun werkte hij wel zo als het is aan gegeven in de software, volgens de software instellingen die ik er in heb ging alles naar maildorp en alleen meldingen van 3 gebieden naar het hoofdscherm met geluid.

26-06-2014 met de p2000shop afgesproken dat hij retour komt en dan ga ik hem samen met een jupiter met beeld en geluid opnemen, dat is nu de enige manier om bewijs naar voren te brengen dat hij niet werkte.

De pager van mijn vrouw, ook een Informer werkte tot nu toe wel prima even als een rezerve pager die ik heb liggen en de pager die ik bij me draag, alleen die is onder garantie gemaakt, hier van is een onderdeel vervangen waar de woordherkenning word behandel en ook die werkt tot heden prima...voor mij betekend het weer dat ik gewoon een pechvogel ben.

Als het goed is heb ik mijn pager in de loop van volgende week terug, de p2000shop heeft nog geen tijd voor begin volgende week om hem terug te sturen :-[

Mvg Hans Peter

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #98 Gepost op: 28 juni 2014, 13:37:02 »
Citaat
Marco, is het probleem van jou pager inmiddels opgelost?
Mvg Hans Peter

Hoi Hans Peter,
Het probleem bestaat bij mij nog steeds. Maar ik heb er eerlijk gezegd ook niets aan gedaan en het geaccepteerd. Hij krijgt dus nog steeds een "prio behandeling" bij alarmeren van de plaatselijke brandweer (en mijn woonplaats komt in de tekst voor) en geen "prio behandeling" bij de politie-capocde terwijl mijn woonplaats in de tekst staat en het filter aan staat. Dat hij bij de brandweer een andere toon krijgt vind ik eigenlijk prima zo, vandaar dat ik het accepteer. Ondanks dat het niet klopt, want hij zou op de politie capcode ook gewoon het woord moeten zien.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #99 Gepost op: 1 juli 2014, 18:43:29 »
Citaat
Marco, is het probleem van jou pager inmiddels opgelost?
Mvg Hans Peter

Hoi Hans Peter,
Het probleem bestaat bij mij nog steeds. Maar ik heb er eerlijk gezegd ook niets aan gedaan en het geaccepteerd. Hij krijgt dus nog steeds een "prio behandeling" bij alarmeren van de plaatselijke brandweer (en mijn woonplaats komt in de tekst voor) en geen "prio behandeling" bij de politie-capocde terwijl mijn woonplaats in de tekst staat en het filter aan staat. Dat hij bij de brandweer een andere toon krijgt vind ik eigenlijk prima zo, vandaar dat ik het accepteer. Ondanks dat het niet klopt, want hij zou op de politie capcode ook gewoon het woord moeten zien.

En mag ik raden, staat de politie capcode meschien op plek 4 ?

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #100 Gepost op: 11 juli 2014, 10:06:31 »
Mijn pager is onderzocht door de P2000shop, op het feit dat hij geen woordherkenning pakte, bij hun werkte hij wel zo als het is aan gegeven in de software, volgens de software instellingen die ik er in heb ging alles naar maildorp en alleen meldingen van 3 gebieden naar het hoofdscherm met geluid.

26-06-2014 met de p2000shop afgesproken dat hij retour komt en dan ga ik hem samen met een jupiter met beeld en geluid opnemen, dat is nu de enige manier om bewijs naar voren te brengen dat hij niet werkte.

De pager van mijn vrouw, ook een Informer werkte tot nu toe wel prima even als een rezerve pager die ik heb liggen en de pager die ik bij me draag, alleen die is onder garantie gemaakt, hier van is een onderdeel vervangen waar de woordherkenning word behandel en ook die werkt tot heden prima...voor mij betekend het weer dat ik gewoon een pechvogel ben.

Als het goed is heb ik mijn pager in de loop van volgende week terug, de p2000shop heeft nog geen tijd voor begin volgende week om hem terug te sturen :-[

Mijn pager is terug gekomen en heb de fout gevonden, pager nu definitief retour, andere pager waar bij dus naar voren kwam dat het origineel holster en pager elkaar raken en er schuurschade ontstaat is door de P2000shop een nieuw voorkantje opgestuurd dus de schade is hersteld.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #101 Gepost op: 17 juli 2014, 10:22:23 »
Het probleem met de originele holsters is voorlopig opgelost door een officiële wederverkoper van de pagers, en die oplossing is prima, ik heb de eerste holsters met deze oplossing binnen gehad en ben 100% tevreden.

En wie dit heeft op gelost mogen de mensen even raden ;D

mvg Hans Peter

Online www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #102 Gepost op: 17 juli 2014, 17:29:44 »
Dank, dank  :)

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #103 Gepost op: 17 juli 2014, 19:50:00 »
De linker is voor de aanpassing, de rechter is na de aanpassing.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #104 Gepost op: 1 augustus 2014, 09:13:04 »
Iemand misschien wat meer foto's of een video van deze pager? Zit te denken om deze aan te schaffen maar zou de pager graag even wat duidelijker willen zien.