Auteur Topic: Informer Pro  (gelezen 60774 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
Re: Informer Pro
« Reactie #75 Gepost op: 12 maart 2014, 22:56:07 »
De Informer die ik had aangeschaft vlak in het nieuwe jaar bleek een defect in de software van de pager zelf te zitten, deel van de pager is kosteloos door de P2000shop vervangen.

De pager pakte de sofware terug schrijving naar de pager niet op de woord herkenningsregels.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #76 Gepost op: 16 maart 2014, 01:21:57 »
Helaas ben ik er dit weekend achter gekomen dat de woord herkenning wederom niet werkt, ondanks dat de Informer voor garantie reparatie retour is geweest, komende week ga k dus weer contact opnemen met de P2000shop. Bleek trouwens dat de extra informer die we hebben aangeschaft het zelfde probleem heeft.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #77 Gepost op: 16 maart 2014, 20:36:44 »
Gister avond bleek tijdens het testen dat de woordherkenning alleen goed gaan bij hand programmeren, de vorige keer toen de pager retour is gestuurd kon de oorzaak niet precies worden gevonden en is er gewoon een deel van de pager vervangen, ik ben benieuwd wat ik maandag voor e-mail retour krijg van de P2000shop.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze klachten, 2 van de 3 informers hebben het probleem. De informer die het probleem niet heeft heb ik na de 1e programmering niet hergeprogrammeerd.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #78 Gepost op: 16 maart 2014, 20:39:23 »
20 Tekens, dat is incl. het scheidingsteken voor en/of functionaliteit.
3 filters.

Kan het zijn dat de filter regels niet meer dan 3 deel filters technisch aan kunnen?

Dit vraag ik ivm storing van 2 Informers.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #79 Gepost op: 16 maart 2014, 20:45:44 »
Ik onder andere de landelijke testcode 0005000 gebruikt om te testen en als ik dan C2000 invoer tbv woordherkenning werkt t niet via pc maar wel handmatig, ik moest wel handmatig eerst 10 streep teken neer zetten (-)en het scheidingsstreepje (|).

Ik denk dat de P2000shop met het zelfde verhaal als de vorige keer komt, dat er weer een fout word vast gesteld die ook zei met de huidige onderdelen niet kunnen oplossen zonder deze te vervangen.

Ik blijf het vreemd vinden. Zou deze storing kunnen worden veroorzaak door een programmer?

Offline Marco

• Gevorderd Lid
« Reactie #80 Gepost op: 17 maart 2014, 20:11:45 »
Helaas ben ik er dit weekend achter gekomen dat de woord herkenning wederom niet werkt, ondanks dat de Informer voor garantie reparatie retour is geweest, komende week ga k dus weer contact opnemen met de P2000shop. Bleek trouwens dat de extra informer die we hebben aangeschaft het zelfde probleem heeft.

Mvg Hans Peter

Mijn woordherkenning werkt ook vaak niet. Heb als filterwoord mijn woonplaats ingevuld. Komt die naam in de alarmering van de plaatselijke brandweer voor, geeft hij keurig de prioriteitbehandeling en gaat piepen en trillen met het melodietje die ik voor die filtermatch heb gemaakt. Komt mijn woonplaatsnaam voor in de alarmering van het politiepersalarm of monitorcode van de brandweer (vaak alarmering voor de brandweer van ASK die ik niet als capcode in mijn pager heb staan) gaat hij niet af, terwijl het filter wel aan staat gevinkt bij desbetreffende capcodes. Heel vreemd......
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #81 Gepost op: 17 maart 2014, 20:30:52 »
Hoi Marco, heb je hem geprogrammeerd met de programmer/pc of met de hand?

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #82 Gepost op: 19 maart 2014, 18:00:25 »
Vandaag een test met de woordherkenning gedaan op verzoek van de P2000shop, technische uitkomst was bedroevend.

word vervolgd.

Uitkomsten mogen per email opgevraagd worden, betreft een pager waar van eerder al de printplaat waar de programmering op gemaakt is was vervangen. De betreffende fout blijft dus terug komen.

Mvg Hans Peter Olivier

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #83 Gepost op: 11 juni 2014, 20:48:02 »
Nadat mijn Informer het een tijdje prima heeft gedaan reageerd hij nu niet meer op woordherkenningen van uit Kennemerland en nog wel op Noord-Holland Noord, morgen maar weer de P2000shop e-mailen....zal wel weer een corrupte printplaat zijn..., dit ie al eerder vast gesteld door de P2000shop..ben benieuwd of er nieuw goed werkende zijn geproduceerd??? :-[ :-[ :-[ :-[

Mvg Hans Peter

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #84 Gepost op: 11 juni 2014, 21:02:19 »
Hans Peter,
Jammer dat jij je zo negatief uitlaat, je bereikt er niks mee. Helaas doe je dat op meerdere plaatsen.
In november zijn er kleine problemen geweest met de rode led, die zijn kosteloos verholpen. Opstartproblemen van de 1e batch vermoed ik.
Sinds december verkoop ik alleen nog de Informer, en nagenoeg zonder problemen.

Het lijkt wel of bij jouw alles kapot gaat:
- 3 Informers (1 door een valpartij).
- Programmeerpennen
- Antenne van de flexbox (dat is echt nog noooooit vertoond) heb ik direct kosteloos vervangen, zonder discussie.

Even serieus. De service van alle leveranciers is zonder meer goed.
Wij hebben elkaar meerdere keren op zaterdag en zondag gesproken, spoedafspraken gemaakt, alles dezelfde dag verstuurd.
Jij doet met alle 3 zaken.
Laat het daarom ook eens weten wanneer je goed geholpen wordt, want daarover laat jij weinig merken.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #85 Gepost op: 11 juni 2014, 21:32:28 »
Goedenavond Werner, bij de antenne die bij de flexbox zat was de antenne zelf goed, alleen het knelschroefje is 1/4e te ruim gemaakt waardoor hij te weinig knelt. Ik heb een paar jaar geleden zo'n zelfde apparaat bij een andere firma besteld. Deze tweede had ik ook daar kunnen bestellen, eens op de zoveel tijd kan het gewoon gebeuren dat een onderdeel net niet goed past. En omdat mijn vrouw en ik veel met de systemen bezig zijn en als het om de pagers gaat valt het ook haar op dat er dingen gebeuren (ontvangst pager ed) die niet kloppen.

Van de pager zijn al meer stille klachten geweest, ik weet dat men er mee bezig is, ik heb info per email gevraagd en de P2000shop bevestigt dat er problemen mee zijn, waarschijnlijk meer de 1e x aantal, ik heb van hun niet meer gehoord of het probleem was op gelost, en aan de hand van de door mij opgegeven info is men gaan testen, het probleem is er dus wel en kon nog niet worden vast gesteld waar het ontstond. Ik mocht de pager nog niet opsturen omdat de P2000shop eerst zelf wil achter halen vanaf welk punt de software/hardware vast loopt.

Ik heb deze problemen echter nooit gehad met de Jupiter Pro en dat vind ik opvallend.

Voordeel blijft bij de Informer dat deze naar mijn gehoor nog iets harder piept als de Galaxy, die inmiddels in brandweerland langzaam vervangen wordt door een nog actievere Precom pager.

Mvg Hans Peter

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #86 Gepost op: 11 juni 2014, 21:44:32 »
Bedankt voor de toelichting, helemaal duidelijk, ik wacht af.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #87 Gepost op: 14 juni 2014, 12:17:33 »
We blijven proberen

Ik had mijn Informer dus werkend tot vandaag(sinds het voor nood omzetten gisteren), had hem naar het weigeren van de vorige woorden (1)Castricum(met spatie ivm dorps kern), (2)Limmen en (3)Akersloot. omgezet op (1) Castri|immen|akerslo, (2) dia, (3) ovd. dit laatste rijtje van 1 tot 4 pakte hij na 6x programmeren. Echter van daag weer rond 07.00 omgezet op (1) Castricum, (2) Limmen en (3) Akersloot en ja hoor hij reageerde dus weer niet op een melding in Akersloot....

De file word maandag naar de p2000shop gestuurd, de pager gaat maandag ook naar hun toe, dan zal er een nieuw binnenwerk in worden gezet met mijn file....en dan hopen dat hij blijft werken >:( >:( >:(

Ben met deze pagers nu al 5 maanden een het stoeien.

Ik krijg hier deze ideen van:  >:( >:(

Momenteel pdw/stunnel gekoppeld aan de gsm tbv alarmeringen en tot nu toe via die koppeling niks gemist, alleen dat is niet handig als je de gsm wel eens op stil moet zetten.

mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #88 Gepost op: 17 juni 2014, 17:57:33 »

Mvg Hans Peter

Mijn woordherkenning werkt ook vaak niet. Heb als filterwoord mijn woonplaats ingevuld. Komt die naam in de alarmering van de plaatselijke brandweer voor, geeft hij keurig de prioriteitbehandeling en gaat piepen en trillen met het melodietje die ik voor die filtermatch heb gemaakt. Komt mijn woonplaatsnaam voor in de alarmering van het politiepersalarm of monitorcode van de brandweer (vaak alarmering voor de brandweer van ASK die ik niet als capcode in mijn pager heb staan) gaat hij niet af, terwijl het filter wel aan staat gevinkt bij desbetreffende capcodes. Heel vreemd......

Marco, is het probleem van jou pager inmiddels opgelost?

Mvg Hans Peter

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #89 Gepost op: 17 juni 2014, 18:00:56 »
Inmiddels is vandaag dus de 2 pager van de vier Informers die mijn vrouw en ik hebben volgens post.nl aangekomen bij de p2000shop, ook weer wegens het niet pakken van woordherkenningen.

Mogelijk moet net als bij de vorige weer een printplaat vervangen worden.

Verzoek, voor mensen die mij een e-mail hebben gestuurd, de pager kan je zelf testen, als hij meer keren de woord herkenning niet pakt, contact op nemen met de p2000shop!!!

Volgens de p2000shop ben ik een van de weinige met deze klachten namelijk.

mvg Hans Peter