Goedenavond Werner, bij de antenne die bij de flexbox zat was de antenne zelf goed, alleen het knelschroefje is 1/4e te ruim gemaakt waardoor hij te weinig knelt. Ik heb een paar jaar geleden zo'n zelfde apparaat bij een andere firma besteld. Deze tweede had ik ook daar kunnen bestellen, eens op de zoveel tijd kan het gewoon gebeuren dat een onderdeel net niet goed past. En omdat mijn vrouw en ik veel met de systemen bezig zijn en als het om de pagers gaat valt het ook haar op dat er dingen gebeuren (ontvangst pager ed) die niet kloppen.
Van de pager zijn al meer stille klachten geweest, ik weet dat men er mee bezig is, ik heb info per email gevraagd en de P2000shop bevestigt dat er problemen mee zijn, waarschijnlijk meer de 1e x aantal, ik heb van hun niet meer gehoord of het probleem was op gelost, en aan de hand van de door mij opgegeven info is men gaan testen, het probleem is er dus wel en kon nog niet worden vast gesteld waar het ontstond. Ik mocht de pager nog niet opsturen omdat de P2000shop eerst zelf wil achter halen vanaf welk punt de software/hardware vast loopt.
Ik heb deze problemen echter nooit gehad met de Jupiter Pro en dat vind ik opvallend.
Voordeel blijft bij de Informer dat deze naar mijn gehoor nog iets harder piept als de Galaxy, die inmiddels in brandweerland langzaam vervangen wordt door een nog actievere Precom pager.
Mvg Hans Peter