I.p. is er geeneen provider meer met publiekelijk toegang.
Daarom moet je dit altijd betalen, een enkeling biedt iets gratis aan en die url(s) die ik je gaf is de eerste je beste hoop op gratis full speed toegang.
Vergeet maar dat je provider dit gratis aanbiedt, uitzonderlijk.
Het is simpel, er is een site waar je dus downloads makkelijk kunt inzien (nzbserver.com e.d.), hier kun je nzb bestanden downloaden.
Een soort config bestandje met verwijzingen denk ik.
Net zoals een torrent bestandje of zo.
Die voer je aan een download programma, ik gebruik SABnzbd welke een achtergrond programma is met een webinterface.
Werkt wel ok.
Je moet even opletten, meestal zijn de poorten 119 en 20 simultane connecties, dit zijn de belangrijkste dingen om te weten.
Je moet wel opletten of je niet teveel poorten opgeeft, SABnzbd zal dan wel een opmerking geven denk ik.
SABnzbd download de bestanden en zal deze voor je uitpakken, dit bestaat dus uit meerdere geautomatiseerde stappen.
Technnisch is het eigenlijk allemaal moeilijker, mnen praat over par bestanden en zo, weet ik allemaal ook niet wat dat inhoudt, dus kun je vooralsnog vergeten.
Wel..., kwestie van tijd dat Brein zo'n site als nzbserver.com sluit.
Dan zou je nzbindex nog kunnen proberen maar moet je zelf de package samenstellen, geen makkelijke interface.