Voor de personen die gedesinteresseerd zijn in het plaatsen van meldingen op Twitter en/of Facebook kun je ook even een account maken op 112pers.nl daar kun je instellen welke capcodes, welke woorden wel en niet en naar welk Twitter account 
Zo eens kijken waarvoor ik geen meldingen heb gehad, dat er een bericht was geplaatst, beetje topic onderhouden kan geen kwaad... 
Altijd handig als backup.
Misschien is voor sommige ook makkelijker om op
tumblr.com een account aan te maken mits je provider niet te actief de uitgaande mail filtert zoals Ziggo, ik heb dat weer op een andere manier opgelost, voordeel is dat je die kan verbinden met Twitter, ik heb dit zelf nog niet getest.
Met Tumblr kan je namelijk berichten per mail versturen, en een eigen pagina aanmaken waar de berichten op komen te staan en eventueel naar Twitter verstuurd kunnen worden (aldus de site).
Misschien dat iemand hier wat aan heeft, ik gebruik het als backup en als pagina (zonder Twitter koppeling) voor de vage kennissen etc, want overmorgen zet ik dit weer uit, eerste resultaat is positief, even een goede template uitzoeken en de site reageert zowel op mobiel en desktop lekker vlot nu afwachten of Tumblr hier geen problemen mee heeft.
Het is weer een nieuw ideetje waar misschien iemand anders ook wat aan heeft...