hallo
zou het mogelijk zijn om mij een afbeelding van deinstellingen van het pdw en de filters te sturen, het betreft
zo dat alle instellingen correct staan
Beste Sjef48, die afbeeldingen staan al in de handleiding (F1 toets als je PDW hebt opgestart) op de genoemde pagina's. Heb je die gevonden?
Mijn instellingen voor PDW zullen bij jouw niet werken als je POCSAG monitored.
Samen met de hierboven afgedrukte Nederlandse toelichting bij die handleiding zou het moeten lukken door de gesuggereerde instellingen te gebruiken.
Ik kan het nog wel iets directer beschijven:
POCSAG: Voor het scherm op pag. 20, bij Filter type staat dan bij jouw dus POCSAG riccode. Dan bij Audio bv. Sound0.wav en je ziet die alleen als je iets lager geen vinkje bij Monitor Only hebt staan!
Voor het scherm op pag. 24, rechtsonder een vinkje bij Filter Beep/Wavefiles en direct daaronder bij Default filter type kiezen voor POCSAG Riccode.
FLEX: Voor het scherm op pag. 20, bij Filter type staat dan dus FLEX capcode, bij Audio bv. Sound0.wav en je ziet die nu ook alleen als je iets lager geen vinkje bij Monitor Only hebt staan.
Voor het scherm op pag. 24, rechtsonder een vinkje bij Filter Beep/Wavefiles en direct daaronder bij Default filter type kiezen voor FLEX capcode.
Vergeet ook niet de 4 tips van Hamateur te controleren en... of er wel een geluidskaart aanwezig is.
Alsmede wat Hunter juist hierboven inmiddels bijgeschreven heeft

Rene van Zon