0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: Henri le Beau op 9 februari 2012, 15:27:05Dat van dat sorteren klopt inderdaad, wat ik altijd doe is de gewenste sortering vooraf maken en dan importeren.Waar maak je dat in?
Dat van dat sorteren klopt inderdaad, wat ik altijd doe is de gewenste sortering vooraf maken en dan importeren.
In ProScan (nieuwste versie is 5.2) zit gewoon een sorteerfunctie ingebouwd. Je kan de "Systems" sorteren op: Quick Keys, Alphanumeric, System Type, Frequencies of TGID's.
Net even uitgeprobeerd: Sorteren op "frequency", opslaan en dan uploaden en ze staan keurig oplopend op frekwentievolgorde in de scanner.
Citaat van: Eilandgast op 12 februari 2012, 15:27:25Net even uitgeprobeerd: Sorteren op "frequency", opslaan en dan uploaden en ze staan keurig oplopend op frekwentievolgorde in de scanner.Mooi, dat ga ik ook eens uitproberen. Nu alleen nog de mogelijkheid om een complete bank te verplaatsen; wellicht in een volgende software update.
Hoef je niet aan te vinken, kan met kanaalnummers ingeven, b.v. 1-250
Citaat van: Eilandgast op 12 februari 2012, 15:27:25Net even uitgeprobeerd: Sorteren op "frequency", opslaan en dan uploaden en ze staan keurig oplopend op frekwentievolgorde in de scanner.Kun je mij exact vertellen waar ik deze functie kan vinden? Ik kan het namelijk nergens vinden . Ik gebruik software versie 5.2. Als deze functie ook goed werkt ben ik overtuigd en ga de software aanschaffen. Mijn "30 days trail" zit er vandaag op.
Ik heb 'm staan op Scanner Type "bct15x'. Als je naar het tabblad Systems gaat zie je iets naar rechts de optie Sort. That's it.
Citaat van: Henri le Beau op 6 maart 2012, 15:22:48Ik heb 'm staan op Scanner Type "bct15x'. Als je naar het tabblad Systems gaat zie je iets naar rechts de optie Sort. That's it.Daar zit het hem waarschijnlijk in: ik programmeer mijn UBC780XLT scanners. Misschien is deze optie dus niet voor mijn scanner beschikbaar, maar wel voor de BCT15X?