Auteur Topic: beginner met een paar vragen  (gelezen 8830 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
Re: beginner met een paar vragen
« Reactie #15 Gepost op: 20 augustus 2011, 13:05:14 »
Jawel, Radio Abe in de Middellandstraat (als ik het goed heb).

2e Middellandstraat. (Betaald) parkeren lukt meestal in de buurt, zaak is ook prima per tram bereikbaar vanaf Rotterdam CS.

Offline michel1990

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #16 Gepost op: 27 augustus 2011, 18:57:11 »
heb vanmiddag bij radio abe een diamond x-30N antenne opgehaald, staat nu nog hier in mijn kamer, maar ben er zeer tevreden mee ik ontvang nu al frequenties die ik eerst niet kon ontvangen en ik ontvang alles ook een stuk duidelijker, binnenkort nog een keer buiten hangen en kijken of hij dan nog beter ontvangt  :)

Offline Alwin

• Top Lid
    • aw foto
« Reactie #17 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:11:42 »
heb vanmiddag bij radio abe een diamond x-30N antenne opgehaald, staat nu nog hier in mijn kamer, maar ben er zeer tevreden mee ik ontvang nu al frequenties die ik eerst niet kon ontvangen en ik ontvang alles ook een stuk duidelijker, binnenkort nog een keer buiten hangen en kijken of hij dan nog beter ontvangt  :)

Dat lijkt me duidelijk, als je hem buiten hangt, dan word de ontvangst nog beter.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /Uniden BC BCD260DN /Uniden BC BCD160DN- Uniden BC 780XLT-Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 /