Peen,
ik snap je enthousiastme maar ik hou me eigen lijst aan als 100%. Ik zit er elke dag met me neus boven op dus er gaan maar weinig codes voorbij die ik niet gezien heb. De foutjes die jij in je (goed bedoelde) lijst hebt en anderen ook zijn voor mij te veel.
Als ik over "de lijst" praat dan bedoel ik p2000.scannerforum.nl 
Klinkt misschien vervelend maar zo is het zeker niet bedoeld !
Oh maar zo vat ik het ook niet op hoor ! En nee; ik zie dit niet als 'de lijst der lijsten' of zo.
Op zich zou ik zelf best met p2000.scannerforum.nl kunnen leven, maar het is gewoon niet te doen om dat met een computer-programma te interpreteren; je ziet dat het mensenwerk is en 'vrije tekst'. En ieder heeft natuurlijk zijn eigen 'stijl'...
Dat is dus geen kwaliteits-oordeel (ben juist dankbaar voor al het werk wat erin gestopt is door iedereen); maar de layout verschilt daardoor van regio tot regio en soms binnen de regio zelf ook nog eens. Dat is voor ons menselijk oog goed leesbaar, maar haast niet in een programma te vatten; of het wordt een draak van een programma wat ook nog eens onbetrouwbaar is omdat het met zoveel verschillende 'formats' rekening moet houden.
Ik was al een maand of 2-3 bezig met dat programma om de p2000.scannerforum.nl pagina's te converteren naar PDW filters, maar ben daar dus mee gestopt om bovenstaande reden; en we hebben eerst de database gemaakt. Het programma vervolgens daarmee laten werken was toen een paar uurtjes werk.
Ik zie dat 'PDW filter import' programma ook aardig wat gedownload worden dus blijkbaar voorziet het in een behoefte. En ik heb nog wel een paar 'wilde' ideeen voor toekomstige programma's die de combinatie "P2000, computers en Internet verbindingen" gebruiken (hunter weet daarvan); omdat p2000 digitaal is, is het ideaal te combineren natuurlijk.
Wat ik aan capcodes zie en hoor (het 'horen' dan voornamelijk binnen Haaglanden) zetten we erbij voor eenieder om te gebruiken; en laten we met zijn allen plezier hebben van onze hobby !
Peen