0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
En steeds weer na een oplaaiende discussie hier plaatsen de heren van de meldkamerwederom gierend van de lach niks zeggende test berichten met wazige capcodes Onze meelezende lolbroek van de meldkamer heeft schijnbaar weer dienst
Een tweetal mogelijkheden zijn:Men is gebruik gaan maken van dagdienst codes. De bedrijfsbrandweren (in dit geval Flora Holland) zijn lid geworden van P2000Wie het weet mag het zeggen en verder nog maar even afwachten.
Punt 1 -> heel aanemelijk echter was de eerste melding savondsPunt2-> warom zouden ze Flora meepiepen met elke NW melding.Ik zeg we wachten het gewoon nog ff af ipv dingen gaan roepen.
Citaat van: "Wopper"Punt 1 -> heel aanemelijk echter was de eerste melding savondsPunt2-> warom zouden ze Flora meepiepen met elke NW melding.Ik zeg we wachten het gewoon nog ff af ipv dingen gaan roepen.Tot nu toe alleen nog gezien bij meldingen in het Westland. Monitorcode Westland? Zou niet weten waarom, maargoed...Groeten, Peter.
Citaat van: "hunter"Citaat van: "Wopper"Punt 1 -> heel aanemelijk echter was de eerste melding savondsPunt2-> warom zouden ze Flora meepiepen met elke NW melding.Ik zeg we wachten het gewoon nog ff af ipv dingen gaan roepen.Tot nu toe alleen nog gezien bij meldingen in het Westland. Monitorcode Westland? Zou niet weten waarom, maargoed...Groeten, Peter.Krijg nou wat, hij gaat bij elke Westlandse ploeg mee zou dus goed kunnen.
Laat ik ook eens gek doen 1500460 OVD Westland?
Citaat van: "paul19622"Laat ik ook eens gek doen 1500460 OVD Westland?Goh dat is een goeie, dat we daar nog niet op waren gekomen. Ondanks het feit dat die functie al anderhalf jaar niet meer bestaat kan hij wellicht in het kader van de nostalgie weer heringevoerd zijn. Nu wachten we nog op de OvD's Zoetermeer, Den-Haag en Duinvliet-Vrijeban. Allemaal fictieve functies, maar laten de 'oude tijden' weer een beetje herleven.Ik stem voor!Groeten, Peter.
Nou ja ik zie hem tenminste op diverse P2000 monitoren al meedraaien alszijnde OVD Westland maar als jij een andere optie hebt dan horen we dat uiteraard graag ik wacht het met spanning af... Groetjes,
Citaat van: "hunter"Citaat van: "paul19622"Laat ik ook eens gek doen 1500460 OVD Westland?Goh dat is een goeie, dat we daar nog niet op waren gekomen. Ondanks het feit dat die functie al anderhalf jaar niet meer bestaat kan hij wellicht in het kader van de nostalgie weer heringevoerd zijn. Nu wachten we nog op de OvD's Zoetermeer, Den-Haag en Duinvliet-Vrijeban. Allemaal fictieve functies, maar laten de 'oude tijden' weer een beetje herleven.Ik stem voor!Groeten, Peter.Nou ja ik zie hem tenminste op diverse P2000 monitoren al meedraaien alszijnde OVD Westland maar als jij een andere optie hebt dan horen we dat uiteraard graag ik wacht het met spanning af... Groetjes,