Dit had ik van jou niet verwacht. Velen anderen met mij weten dat Haaglanden de afgelopen tijd zeer veel onzinberichten heeft verzonden. De laatste dagen wordt langzaam maar zeker duidelijk (mij was dat al, kuch) waar die codes nu daadwerkelijk voor bedoeld zijn. Het is volstrekt zinloos om een totaal nieuwe reeks in gebruik te nemen als je gewoon de bestaande reeks kunt herindelen. Als jij weet wat het voordeel kan zijn van een nieuwe reeks, dan hoor ik dat graag. Omprogrammeren moet men toch wel, dus door de bestaande reeks te gebruiken kunnen in elk geval bepaalde codes hun oude functie behouden, dat maakt het al iets gemakkelijker.
En aangezien men dus de oude reeks heeft behouden zijn die testen in de 700-reeks naar mijn 'bescheiden' mening weer eens grote onzin geweest. Ze noemen zichzelf nogal "professioneel", maar in de praktijk spelen ze graag een spelletje. Niets mis mee, maar noem jezelf dan niet professioneel als je dat helemaal niet bent, en daar weet jij ook het nodige van, toch 
Laten we even twee dingen zuiver houden:
1) Ik zeg niet dat de berichten in bijvoorbeeld die 7 serie serieus zijn. Er zullen best heel veel capcodes verzonden zijn die nergens op (lijken) te slaan. Momenteel volg ik het niet zo goed, maar zo nu en dan zie ik wel eens iets voorbijkomen waarvan ik mij afvraag wat het te betekenen heeft en of het überhaupt iets te betekenen heeft....
2) Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat er op een mooie woensdagmiddag een paar mensen ergens op een kantoor of in een meldkamer zitten en dat die mensen dan besluiten weer zomaar wat capcodes uit te gaan zenden, enkel en alleen ter vermaak en om hobbyisten zand in de ogen te strooien en dat die mensen dan later op forums gaan kijken om zich te bescheuren om die domme "scannerluisteraars" die weer eens dingen zien die er niet zijn....... Zelfs als capcodes zoals die in de 7-serie in onze ogen volkomen onzin zijn, dan wil het er bij mij niet in dat die codes alleen verzonden zijn om "ons" te plagen. Er moet een zakelijk doel achter het uitzenden van die codes zitten, maar wij weten dat doel niet. Misschien gaat het wel om opleiding, trainen of testen.
Het zou zeer,zeer droevig met deze regio gesteld zijn als ze dit alleen voor de lol zouden doen. Dat wil er zelfs bij mij niet in.