Hallo
ik zoek eigenlijk een antenne voor mij bearcat 220FB, het is een oud beestje dat weet ik

hij werkt nu via een "mega" analoge antenne bij ons op zolder die vroeger ook voor de TV werd gebruikt (d8 ik, zitten 2 verschillende antennes onder elkaar, kan niet zien welke van TV is en welke van scanner)
ik heb getest met schiphol freqenties en hij vind zo nu en dan ff een berichtje

maar de standaard antenne waar ie nu op zit is een lange kabel die naar boven loopt. ik wil eigenlijk een antenne hebben zodat ik hem op mij slaapkamer (achter PC) kan zetten, een klein antennetje van 50cm max direct op het apparaat dus

hier een foto van de achterkant:

die grote aansluiting rechts zit nu de antenne in, het is een soort tulp met erg lange staaf int midden (steekt stuk uit) ik weet dus echt niet welke aansluiting dit is (ben 17 en net weekje bezig met scannen

)
kan iemand mij duidelijk heid geven over de antenne die ik kan gebruiken? (er kan ook een schuif antennetje in schijnbaar, heb er foto's van gezien:

)
ik hoop dat er een antenna te vinden is (hij heeft veel ruis nu)
en anders wil ik graag kijken voor een simpel modelletje om schiphol te kunnen luisteren (die net als mijne nu alle kanalen die je ingesteld hebt afgaat enzo)
is er iemand die mij op weg kan helpen?
alvast bedankt.