Flexicoker is bij de Esso of de Shell. De Esso aan de Botlek weg heeft op het ogenblik een kleine 'Stop" als ik het goed heb ( spoedorders van m'n werk naar de Esso)
Esso, Akzo, Lyndell Botlek, KPE(Q8) Lyondell Maasvalkte, BP zijn allemaal bedrijven die jaarlijk 1 of meerdere Stops hebben al dan niet groet of klein.
KPE heeft vorig jaar na een grote brand een halve fabriek voorzien van nieuwe pakkingen. Als je dan op zo'n terrein komt staat er een woud aan o.a Peijnenman kranen op het terrein zelf, bouwketen op het contractor park. Het kan zijn dat er tijdens zo'n stop wel 1000 man of veel meer op het bedrijfsterrein extra aan het werk zijn.
En... die 1000 man moeten allemaal communiceren . Mobieltjes al dan niet goedgekeurd worden vaak niet meer toegestaan, dan blijven dus de porto's over.
Ik hoor overigens nu niets op 469.4900.
correctie.... er blijkt ook en/of alleen maar een STOP op de SHELL Pernis te zijn.
sorry. correctie op correctie..... ik reed zojuist langs de Esso( en langs de file) op de scooter en zag volop activiteit op het terrein van de Esso.... dus toch Esso
groet.... John R