Tot vandaag ging alles goed. Op een gegeven moment kwamen er geen berichten meer binnen. PDW afgesloten en opnieuw gestart en de berichten kwamen weer binnen. Nu net bleef ik weer verstoken van berichten terwijl ik toch echt niks heb verandert. PDW maar weer even afgesloten en opnieuw gestart. Helaas bleven de berichten weg, wat ik ook veranderde aan de instellingen. Toen de Flexbox er maar weer even op gezet en de berichten komen weer binnen. Echter op de PDW versie met de geluidskaart als input blijft het stil.
Heeft die PC ok Bluetooth faciliteiten? Ik heb ontdekt bij mijn Laptop (XP) dat als je dat activeert -bv de USB dongel- plaatst (WIDDCOM drivers) de geluidskaartinput onderbreekt.
Bij mij lukt het dan om weer verder te gaan, door in PDW als interface even voor serieel te kiezen, opslaan en weer de soundcard te kiezen, opslaan.
Wellicht zijn er ook andere (USB) devices die een geluidskaartfunctie kunnen hebben en bij het opstarten/activeren de geluidskaart die PDW op dat moment gebruikt beinvloeden.
René van Zon