0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Hallo Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een antenneversterker voor de scanner?Wat is de beste plaats ,bij de antenne of achter de scanner ?Hoeveel scanners kun je aan 1 antenne koppelen ?Groetjes Fred
Bedankt voor de info. Ik heb inmiddels een sp3 splitter besteld om beide 785xlt's aan de d777 te koppelen want met een gewoon t stuk storen ze elkaar . Met de 785xlt en de 9000xlt had ik daar geen last van.De antenneversterker (jim m75 )heb ik zolang beneden aan de 15mtr aircom kabel geplaatst maar dat ga ik tzt ook eens bovenaan proberen.Weet iemand of er ook een antenne versterker ( vhf/uhf luchtvaart ) bestaat met een losse versterker en voeding die ik in de buiten mast 24mtr mast kan plaatsen die voldoende db's versterkt om dat er daarna 80 mtr aircel 7 kabel aanzit. Voor airnav radarbox heb ik nl wel een gescheiden versterker/voeding gevonden en daarmee heb ik een goed resultaat behaald en bestrijk nu vanaf Doetinchem geheel Nederland en een flink stuk van de noordzee als ook de helft van Duitsland en geheel Belgie. Groetjes Fred