Hoihoi
Oke ja punt is ik vind het audio van de meeste handscanners nogal dunnetjes .
Ik twijfel nog omdat ik eigenlijk beiden zou moeten hebben

.
Ik reed van de week zoals zo vaak van geleen naar rotterdam en verveelde me eigenlijk dus dat was het eerste moment dat ik dacht zou wel leuk zijn en de r8500 blijft altijd in geleen dus ook in mijn huis in rotterdam zou het wel een nuttige aanvulling zijn.
Ik begon toen over de 800 na te denken maar aan de andere kant is een 3500 weer makkelijker mee te zeulen inderdaad en vooral met closecall natuurtijk erg interesant.
aan de andere kant heb ik in rotterdam nu een ubc3000 in gebruik en daar baal ik dan weer van dat het audio wat magertjes is (weinig kleur in) en dat het eigenlijk weer lastig bedienen is omdat je het ding steeds moet vastpakken als je wat wil doen.
Ik voeg nog even een vraag toe, hoe is het gedrag van beide apparaten in de buurt van sterke zenders ?.
Ik had voor in geleen een ubc9000 maar die was hier echt waardeloos omdat ik boven mijn knar een entropia paal heb en vlak aan de overkant 8 ross dipolen van de locale omroep en een zooi gsm rommel met als gevolg dat ik maastricht airport op 15 km afstand niet kon horen zo erg klapte de 9000 dicht over grote delen van het bereik.
Ferry